Onze dochter plast bij mij en bij de gastouder veel in haar broek. Ook doet ze veel op het toilet. Poepen doet ze altijd op de wc. Wanneer ze een dagje alleen met papa is dan is ze helemaal droog. Op de psz heeft ze ook nog nooit een natte broek gehad. Bij mij begint ze de dag meestal met plasjes op de wc, vaak heeft ze wel een nat plekje in haar broek. Of ze doet de helft in haar broek en gaat dan naar de wc of helemaal niet. Wanneer ze een natte broek heeft verschoond ze zichzelf keurig. Nu een poosje beloningssysteem met stickers gedaan voor een droge broek. Leek wel iets te helpen. Maar ik vraag me toch af hoe dit nou kan. Wanneer ze druk aan het spelen is denkt ze er ook wel eens niet aan. Heeft iemand tips? Of ervaring?
Mijn dochter is nog een stuk jonger dus ervaring heb ik nog niet echt, maar ze gaat al wel regelmatig naar de wc. De beide oma's vertellen elke keer vol trots dat ze de hele ochtend een droge luier heeft en dat ze bij de twee keer op de wc een enorme plas heeft gedaan... Thuis geeft ze zeer zelden aan dat ze wil plassen, meestal als 1 van ons naar de wc gaat, dan moet zij ineens ook en dan komen er drie druppels ofzo. Ik denk dat ze na 3, heel soms 4 dagen achtereen bij opa en oma gewoon moe is en er niet meer 'aan toe komt' en het dan dus lekker laat op de dagen dat ze gewoon bij mij thuis is. Kan dat misschien bij jouw dochter ook zo zijn?