Hallo, Toen ik aan de babykamer begon heb ik express gordijnen genomen waar voldoende licht doorheen kwam omdat men dat adviseerde. Nu is het zo dat ze mega slecht slaapt door dat licht In het wiegje in onze slaapkamer met de gordijnen dicht(daar komt geen licht doorheen) slaapt ze perfect... Is het slecht om gordijnen te kopen waar geen licht doorheen komt? Groetjes Debby
Nee is volgens mij niet slecht, nooit gehoord iniedergeval. Mijn dochter slaapt ook beter in het donker... ik heb lamellen en gordijnen. Groetjes
Tuurlijk niet, gewoon waar jou beeb het beste door slaapt. onze kleine meid wou het eerst ook geheel donker hebben, nu kan ze alleen slapen met nachtlampje.
gewoon doen. Mocht je merken dat ze haar dag/nacht ritme gaat verleggen kan je het altijd nog veranderen.
Slapen in een donkere kamer slecht? Niet dat ik weet. Dus als je de kamer donkerder wil maken, gewoon doen hoor. (Onze kleine meid slaapt ook alleen maar goed in een donkere kamer...)
Esmee was altijd een slechte slaper.. sinds we rolluiken hebben..ze was toen 3 maanden slaapt ze super. Pikke donker.. overdag doen we hem niet helemaal dicht.
Geweldig... Heb inderdaad gehoord dat t ten koste kan gaan van het dag en nacht ritme...en ze slaapt snachts door en dat wil ik graag zo houden Thanks voor de reacties