Hier een dossierkast op de grond staan. Staat in de woonkamer en verplaatsen is geen optie omdat ik op 40m2 woon. Is dus echt geen plek voor ergens anders. Nu kan mijn zoontje bij de la en zaten er al twee keer vingertjes tussen. Heb wel zo'n veiligheids clip aan de binnenkant zitten maar de la kan dan toch nog een stukje open. Vraag me niet hoe maar het lukte hem dus al twee keer alsnog zijn vingertjes ertussen te stoppen. Hij kan niet bij de bovenkant van de kast dus ik vraag me af of ik die la vast kan zetten met een systeempje aan de boven kant? Het gaat dus om de bovenste la, de onderste is 'sier' en kan niet open... iemand een idee?
Ander systeem om de la dicht te houden: eentje waarij de la helemaal niet meer open kan. Ik heb er eentje opzitten met een hoek (maar dan moet je wel een hoek hebben dus) van babywalz en de la gaat helemaal niet meer open.
Er is ook iets op de markt met magneten. Dan zit ie dicht tenzij je aan de buitenkant met een magneet de la opent. Dan komt er lijkt me ook niet eerst een kier. Hier hetzelfde met lades: vind het met die vingertjes ertussen zo eng, maar dat is met die gewone haakjes inderdaad niet opgelost...
Dank dames! Wist niet dat er zulk soort klemmetjes waren, blij dat ik nu de optie ken Heb er twee van de babywalz besteld, maar heb hier nog een ladekastje waar hij (nog) niet bij kan. Zal eens kijken of ze bevallen anders ga ik voor die andere optie! Dank voor de tips!
Is dat echt een kindersluiting? Zou niet weten waar je anders een klem voor op een koelkast ofzo zou willen zetten, maar omdat er staat dat ie met een simpele druk op de knop te openen is... Hebben die slimme kinderen dat niet snel uitgevogeld? Bij een hoge koelkastdeur kun je de sluiting nog buiten bereik plakken, maar bij een lage lade niet.