Eravring osteopaat en spugen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zena, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hallo dames,

Mijn dochter is bijna 7 maanden en sinds ze 4 weken oud was spuugt ze.
    En niet zo'n beetje ook. Hele voedingen kwamen eruit en ze was steeds maar misselijk. We zijn naar een kinderarts gegaan en ze bleek een afwijking aan dr urinewegen te hebben. Hierdoor kwam ook het (projectiel) braken, was de gedachte. Na dr eerste blaasontsteking werd dit inderdaad iets minder en de misselijkheid verdween. Uiteindelijk is ze eind januari geopereerd, dus de aandoening is er niet meer gelukkig en inmiddels is de antibiotica ook al een maandje gestopt.
    Alleen het spugen gaat door. Fles, fruit, groenten, kaakje, alles komt eruit. Ze heeft er zelf niet echt veel last van, op de zure oprispingen na, dan trekt ze een heel vies bekkie. Zelf denk ik aan reflus, maar ik wil niet wéér met haar naar t ziekenhuis, aangezien ze geen zantac oid nodig heeft (geen pijnlijke zuuraanvallen), zullen ze daar niet veel kunnen doen.
    Nu heb ik uiteindelijk een afspraak bij de osteopaat. Ik hoop dat zij Zoë kan helpen, want dit is echt heel erg vervelend.
    Iemand ervaringen hiermee?

2. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik lees even mee

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Niemand?

4. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Hoi,

Mijn meisje is 13 maanden oud en ze spuugt ook al vanaf dat ze 2 weken oud was. We hebben van alles geprobeerd, friso comfort, nutrilon AR, zantac, motilium, osteopaat etc etc....Het is nog steeds niet over. Toen ze 10 maanden oud was stopte het ineens voor 1 maand en daarna is het weer begonnen. Ik word er niet goed van!!! Het maakt je echt ongelukkig. Ik weet dat ze er niks aan kan doen en ze groeit ontzettend goed: 85 cm en 12 kilo maar toch. Ze zeiden dat het met een jaar zou overgaan maar dat is dus niet zo..Ik ben ten einde raad. Ziekenhuis doet er ook niet veel aan.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik weet niet of een osteopaat nu nog veel uithaalt, vaak zijn kindjes het beste te behandelen voor dit soort klachten als ze nog jonger zijn.
    Proberen kan natuurlijk altijd.

Deel Deze Pagina