zou hij dit redden?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marilouise, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

We gaan vanavond bij vrienden met nog meer vrienden kijken naar de gondelvaart. Nu willen wij heel graag gaan maar de boten komen pas om half 10 voorbij voor de 1e keer. Ik heb gewoon echt geen oppas, verjaardag in de familie waar de rest zit, schoonouders op vakantie, zwager aan het klussen en verjaardag, broertje ook verjaardag schoonzusje wedstrijd. Nou ten slotte hij moet maar mee. Dit gaan we dus ook doen, maar wij zitten in de tuin en als die daar naar bed gaat dan ligt hij aan de andere kant van het huis (zijn 2 verschillende woningen hij slaapt in de 1 aan de weg en wij zijn in de tuin van de ander langs het water) Ik vindt dit niet zo'n fijn idee, totaal uit het zicht.
    Nu is hij helemaal gek van boten, is het heel raar als we proberen hem wakker te laten blijven en dan uiteindelijk "op tijd" naar huis gaan.

Huis 2 slapen weet niet of die mensen thuis zijn dus dat kan ik niet zeggen

2. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    ik zou een babyfoon meenemen kunnen jullie lekker kijken en hij kan slapen

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou hem gewoon mee nemen. Je ziet wel of hij het redt toch, Zo niet gaat 1 van jullie naar huis.

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Een idee misschien om hem gewoon op bed te leggen als het zijn bed tijd is. Ik schat rond zeven uur ofzo?
    En dan wakker maken als de boten komen? Net zoals je wel eens hoort met oud en nieuw?

veel plezier

5. marilouise

We zijn pas vanaf 8 uur welkom dus op bed leggen voor die tijd gaat niet, het gaat mij meer om het uit het zicht zijn. vooral dat het zo'n grote afstand is. Babyfoon heb ik niet en afstand is te groot zoiezo.

1 naar huis gaan is ook geen optie is veel te ver weg!

6. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    kan je geen buggy meenemen dat hij evt daar in kan slapen ald hij het niet red? ik zou het gewoon proberen...ik zou hem zeker niet op grote afstand zonder toezicht laten slapen

7. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Als het mijn kindjes geweest zouden zijn ging ik niet. De mijne houd ik echt niet zo lang op en ze houden het ook nog niet eens vol zo lang. Te ver uit het zicht laten slapen zonder babyfoon zou ik zeker niet doen. Maargoed, volg je gevoel.

8. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    je zit daar in de tuin zeg je? dannkan hij misschien wel op een tuinstoel liggen toch? of binnen op de bank! gewoon een dekbed mee en kussen en kijken of het gaat?
    maar ik ken de situatie niet hoor dus misschien is dat ook niet handig....

9. marilouise

Dat roep ik ook tegen man dat ik niet meega, maar hij heeft het hier al een jaar over dat die dit graag wil zien en ik gun het hem ook als ik thuisblijf weet ik nu al dat manlief ook niet gaat en nogmaals ik gun het hem.
    Het gebeurd niet vaak maar hij slaapt wel vaker wat later, ik weet het niet zo goed, neem slaap spullen buggy en bed mee en kijken hoe of wat denk ik

10. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Laat hem lekker op blijven. En de boten kijken ...! In een wild vreemd huis zonder babyfoon achter laten vind ik zielig.

Ga jullie toch wat vroeger naar huis, en laat je hem van te voren slapen. Heeft hij een top Avond !!

Veel plezier

11. marilouise

Ik weet niet of de mensen thuis zijn waar de tuin aan grenst anders ga ik vragen of die daar mag slapen, en ik ga even overleggen met die vrienden kijken wat hun met hun kindjes doen

12. marilouise

Hij slaapt nog steeds dus dat scheelt alweer!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zou het geen probleem zijn. Laatst was ze mee op een verjaardag en lag ze rond 23 uur in bed en dat gaat probleemloos.
    De volgende morgen sliep ze tot half 9 en s middags een uur extra.

14. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hoop dat je een leuke avond hebt gehad.
    Ik zou Tijn ook gewoon meegenomen hebben en evt.in de buggy of zo laten slapen..
    Op vakantie slapen ze zelfs in de maxi-cosi.
    Als je het niet iedere week doet is het echt geen ramp!!

15. knap

knap Niet meer actief

Zou gewoon met me kind gaan. Vielen en of vallen ze in slaap. Geen probleem idd buggy of even lekker op schoot.

Ik zou kijken of hij s.middags even een dutje kan doen of hem wat langer laten liggen. Soms moet je gewoon wat soepeler zijn in deze dingen.

Meestal zijn mijn kinderen met zo iets klaar wakker. Veel,s te interessant om te gaan slapen.

16. marilouise

Het was een geweldige avond hij had geslapen tot 17.15 we zijn om 19 uur daarheen gegaan, en hij heeft tot 21.30 met het jochie van de vrienden gespeeld schelen maar 3 weken dit ging ook super. Daarna dachten we dat de boten kwamen en kwam hij bij me zitten dit duurde nog een half uurtje, het vriendje stortte in en ging slapen en onze zoon heeft de hele vaart nog zitten zwaaien en dansen langs de waterkant was super.
    Daarna ging het lampje uit. hij ligt net op bed en hij zei nog even mama mooie boten he! (daaruit maak ik op dat het het super vond)
    Morgen maar een uurtje langer slapen hopelijk! en anders uurtje eerder naar bed !

Deel Deze Pagina