Vandaag ontdekte ik een klein ontstoken bultje bij mijn zoontje op zijn knie.. kan dit van een muggensteek zijn? Hij krabt ze namelijk regelmatig open door de jeuk... er lijkt wat pus in te zitten, maar vraag me af of ik hier nog iets mee moet? Kan dit ook vanzelf weer wegtrekken? Wil er zelf ook niet te veel aanzitten ..
Beetje lastig te zeggen zo op basis van een paar zinnen. Ik zou het gewoon even in de gaten houden. Eventueel overdag een pleister er overheen. En ontsmetten kan natuurlijk altijd (een vinger of teen stop je bv. makkelijk in een bakje met water met soda, met een been is dat wat omslachtiger). De meeste dingen gaan vanzelf over en mocht dat niet zo zijn of erger worden, dan kun je altijd de huisarts nog even contacten.
Het is echt een hard wit knobbeltje (denk pus). We wachten indd meestal af hoe het loopt, maar de komende dagen gaat hij met opa en oma naar de camping dus vandaar mijn vraag achja, we wachten af.. hopelijk gaat het niet verder ontsteken en anders weet oma er vast ook raad mee.