Alweer zo'n topic waar ik van sta te kijken... Hoezo 'neem een tablet mee en ze vermaken zich wel', 'iets lekkers zodat ze bezig blijven'.... Heb ik nu de enige peuter die geen interesse heeft in filmpjes, en op 2 minuten tijd een doosje rozijntjes in haar mond gepropt heeft? TS: het zal vast niet erg zijn dat je kindje meegaat.
nou hoe moet je het anders als moeder doen die naar de fysio moet die mensen werken niet savonds als partner er is hier zelfs het probleem dat fysio om 9 uur start maar moet eerst kids naar school moet brengen en 25 kilometer moet rijden, weet niet hoe dit gedaan moet woeden al blij dat ik 2 vd 3 dagen opgelost heb en dan 3e dag maar mee nemen.
Als de fysio problemen met mijn kind zou hebben, dan zou ik een andere fysio zoeken... Tuurlijk verschilt het per kind, maar dat weet je ook pas als je het een keer geprobeerd hebt. Hier mag ze in de oefenzaal ook gewoon rondlopen en spelen. Zowel de fysio's als de andere mensen die er rondlopen vinden het hier tot nog toe enkel aandoenlijk, zo'n ukkie die alles bekijkt en met zo'n enorme bal speelt ed.
Haha, ja denk ik wel ik heb over het algemeen ook wel een makkelijke peuter, maar zou me toch wat meer op m'n gemak voelen als ik wat mee heb ter afleiding mocht dat nodig zijn. Een tablet vind ik dan nog weer een beetje overdreven, maar iets lekkers of speelgoed werkt over het algemeen prima
Ik heb het laatst ook gedaan toen ik naar de bekkentherapeut ging. Had zijn treintjes meegenomen waar hij gek op is. Geen omkijken naar...
Ik deed het met de oudste wel, maar die kon goed zelf spelen. Beetje speelgoed mee in een tasje, en dan vermaakte zij zich wel, terwijl mijn bekken behandeld werd. Was ondoenlijk om elke week voor een uurtje oppas te regelen... Als ik een tijd kon regelen dat ik dochter niet mee hoefde te nemen, deed ik dat trouwens natuurlijk wel, want toch een stuk rustiger, maar als dat niet ging, dan maar even niet.
Ik ben inmiddels geweest. Had rozijntjes mee, krentenbol en een puzzeltje. Maar meneer heeft ademloos gekeken wat er gebeurde haha. Hij was ook erg moe. Gelukkig was het geen probleem bij deze fysio!