Mijn dochter is bijna 20 mnd, maar lang en smal. Nu is ze ook nog eens ziek geweest waardoor haar huidige broeken van haar kont zakken. Ze heeft maat 92 (daarom bij Peuter/Kleuter geplaatst). Naar welk merk kan ik het beste kijken?
Name it indd en ik heb er nu ook een bij de hema gevonden die onze supersmalle dochter past. De skinny fit modellen zijn dat. Niet de slim fit, die zijn nog te breed.
Name It inderdaad! Verder past een enkel modelletje van Vingino hier ook goed. Skinny fit van Hema en H&M hier helaas ook te wijd.
Hier een hele smalle jongen, waarbij de slim fit van name it zelfs aan de wijde kant zit. Van name it hebben ze voor de jongens ook extra slim fit, die valt wel heel goed. Verder heeft tumble and dry (iets duurder dan name it, maar nog wel te doen) mooie smalle modellen en retour (maar dat koop ik alleen in de sale want daar kost een spijkerbroek 60 euro). Voor de jongens geen broeken, maar wel heel mooie smalle shirts bij chaos and order, qua meisjeskleding hebben ze meer dacht ik. Verder valt de slim fit van esprit ook redelijk, maar van shirts hebben ze daar weer geen slim fit voor de kids. De broeken vallen vrij lang (bij retour ook), dus dan zitten ze in een maat kleiner (en smaller).
Veel maar hier enige wat ook smal, goed zit, en kan ze bewegen vrij Imps&elfs small fit Ik had deze nog in smal fit: noppies, retour, name it, blue denim, hm: ze kon geen pot omhoog doen. Maat 92 van mid collectie is bedoeld zonder luier
Super skinny van H&M, de enige die hier echt redelijk aangesloten zit bij maat 92. Name it, zit hier te wijd. Retour zit ook redelijk strak, maar is stuk prijziger!
Ik vind ook de name it ( slim fit )broeken perfect staan bij m'n zoontje ! Geen idee eigenlijk of ze voor meisjes leuke broeken hebben
Mijn oudste is ook zo'n smalle. Soms hebben we de slimfit van de Hema, die passen goed (niet als een slimfit, maar blijven wel hangen en hebben redelijk smalle pijpen). H&M had eerder SuperSkinny, die waren bij ons ook tenminste gewoon skinny, maar die zijn nu uit de collectie. Misschien zijn ze nog op MP te vinden? Ze hebben nu SkinnyFit daarvoor in de plaats, maar die zijn minder skinny. Ook nog wel redelijk smal, ze passen wel, maar het zijn voor ons meisje geen echte skinny broeken helaas. Gelukkig heb ik een mega meisje-meisje, dus liefst wil ze toch geen broeken aan