Peuterkamer wat voor meubels (kindje 19 mnd)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lou Lou, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Mijn meisje is nu 19 maanden en ik ben zwanger dus de babykamer gaat naar de baby, nu slaapt ze al keurig in haar nieuwe bedje, is een klein en lager ledikant/bedje waar ze wel in en uit kan klimmen, maar er niet uit kan vallen met draaien en een kledingkast....nu is haar kamer natuurlijk erg kaal ineens, maar ik weet ook niet goed wat ik verder kan/moet kopen....

    Weten jullie het of hebben jullie ideeen, ik zat zelf aan een kindertafeltje te denken met servies erop en 2 stoeltjes.....maar ik wil eerst weten wat ik eventueel anders of nog meer kan doen zodat ik achteraf geen spijt krijg....

    Hoop dat jullie mij kunnen helpen :D
     
  2. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Boekenkastje, tonnen met speelgoed, schommelstoeltje (ikea), zitzak om lekker in te zitten met boekjes kijken :p Krijtbord, keukentje.
     
  3. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik sluit me aan bij bovenstaande, weet het anders ook niet. Misschien even googlen?
     
  4. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey meiden, bedankt voor jullie reacties!

    Heb eindelijk wat gevonden en vind het wel leuk om met jullie te delen, het is in brocante/barok-style kaptafeltje met krukje en super speciale kast geworden. Morgen gaat mijn man het ophalen en zal overmorgen even foto's maken en plaatsen :D

    Nu alleen nog een speelgoedkist erbij en dan is het helemaal klaar :D vond het zo moeilijk nou ik kom het snel even showen!
     
  5. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Oh wat leuk dat je eruit bent gekomen :D klinkt super leuk dat kaptafeltje met krukje ;) Hopelijk heeft ze er veel plezier van :) Ben benieuwd :p
     
  6. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey wat leuk dat je er nog bent :D, dit is het geworden. Haar kamertje moet alleen nog her en der aangevuld worden met leuke accessoires zoals pipkussentjes enzo en een kachelombouw, maar dan is het wel klaar :D
     
  7. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    en deze
     
  8. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ...
     
  9. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    en de laatste:
     
  10. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ok en deze nog...maar moest hem even aanpassen, omdat ik anders herkenbaar zou kunnen zijn en dat wil ik niet ;)
     
  11. 0babydream0

    0babydream0 Niet meer actief

    Wow!!!Wat een geweldig kamertje!!!!!Waar heb je dat kaptafeltje vandaan??
     
  12. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dank je :D!!! Ik heb het via marktplaats gekocht, heb er niet meer van gezien...maar ik kan je wel het adresje geven waar ik de spulletjes vandaan heb..ze heeft veel leuke dingen en het komt en gaat met spullen erg leuk! Als je wilt pb ik je wel!
     
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    WOW! Prachtig zeg!
     
  14. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Sorry had je foto's vorige keer gemist. Het is een erg leuk kamertje geworden hoor, heel lief :D
     
  15. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Gaaf, hoor! :)
     
  16. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.262
    508
    113
    Leuk zeg!
    Ik ben ook heel benieuwd naar vooral het kaptafeltje en die kast die je in de hoek hebt staan.
    Zou ik mogen weten waar je dit vandaan hebt?
     
  17. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Natuurlijk mag dat! Ik pb je straks of morgen, (zit nu via mijn telefoon weet niet hoe ik dan kan pben ;) en ML heeft de LT) maar ik pb je sowieso snel!

    Zo ontzettend lief jullie reacties allemaal krijg er echt een big smile van van oor tot oor van :D, toch altijd leuk als andere het ook mooi vinden! Bedankt meiden!
     
  18. krullenkop

    krullenkop Niet meer actief

    Wow! Wat heeft jouw dochtertje een ontzettend leuke kamer zeg! :D
     
  19. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dank je Krullenkop :D!!!

    @Penk je hebt pb! ze heeft nu toevallig een heel mooi kastje en spiegel met ladens eronder staan :D (juist ook wel extra leuk dat er maar 1 van zijn zo blijf je wel uniek ;))
     
  20. debozoe

    debozoe Bekend lid

    12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Zou je mij ook een pb kunnen sturen met het adres?

    alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina