Een vriendin van mij heeft verschillende rollen Stoer! behangrollen over. Nu vraag ik me af of dat nog iets is voor een kleuter van 4. Wat denken jullie?
En over dit niet Stoer! behang twijfel ik wat zoon ook leuk vind zelf. En deze lamp krijgt hij op zijn kamer.
Laatste vind ik wel. Grote ruit! De andere zou ik zelf niet meer doen. Maar misschien met doeken of mdf platen werken? Deze behangen en ophangen? Kan je het altijd nog weghalen.
De grote ruit heeft hij toen op zijn dreumeskamer gehad( helaas door omstandigheden er maar 5 maanden gewoond)
Dit is overigens zijn bed Wij wonen in een sloopwoning en ben dus aan het rondkijken voor zijn kamer in de andere woning als we die krijgen.
Ik vind het leuk en denk dat het met 4 jaar nog prima kan hoor! Mijn oudste zou het nu niet meer leuk vinden misschien, maar is al dik 7.
Wij hebben het tweede behangetje van jou Lief! Behang foto in de jongenskamer. Ik vind dat het prima kan hoor voor een 4 jarige, maar vind al die andere behang foto's ook erg leuk.
Mijn zoon heeft het tweede behang. Hij is bijna 6, hij vindt het superstoer, met vliegtuigen, landkaarten, boten een kompas. Andere behang vind ik ook erg leuk met die sterren.
Bedankt lieverd Heb het maar besteld. Als hij het dan niks meer vind maar opnieuw proberen te verkopen. Hij vind het tot nu toe erg leuk met de vliegtuigen haha