Peuter met nagellak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flower 27, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha ja idd

nee mijn dochter wil absoluut geen oorbellen maar een plaatje op der rug van mama se;) haha nee die krijgt ze nog langer niet

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn ZOONTJE heeft standaard een roze grote teen nagel en een paarse.
    hij vind het prachtig. en ik vind het best.
    maar die reacties,pfff "het zal wel een homo worden" bijvoorbeeld.
    lekker belangrijk!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;) Ik moet me denk schamen.

Van de week op een verjaardag.8) Waaren er een paar meisjes met meisjes nagellak aan het spelen. Ik zeg ik doe een teentje van de baby ook even een roze kleur geven. Maar heb ze dus allemaal gelakt. Wel een gek gezicht een baby met nagel lak. sommige moeten er om lachen zo als ik. En andere keuren het af. Ach is mijn babytje en daarna heb ik het weer af gehaald en de teentjes goed gewassen hih. Maar stond zo schatttig.;)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vond het ook altijd een beetje ordinair staan ;), maar Eva heeft nu ook nagellak. Het valt haast niet op, het is een wittig parelmoer lakje, dus het glimt wat en je nagels lijken wat lichter. Ik vind het eigenlijk wel heel mooi staan bij Eva (en bij mezelf ;)). Ik vind rood trouwens echt niet kunnen, maar dat vind ik bij volwassenen ook nooit mooi staan eigenlijk.

5. Mammie69

Mammie69 Actief lid

3 mrt 2009
    139
    0
    0
    Gorinchem
    Och als ze zelf wil, waarom niet. Ik weet niet precies wanneer mijn dochtertjes voor het eerst nagellak op hadden, maar nu lakken ze zelf hun eigen nagels en die van hun kleine broertje:) en hij vindt het prachtig. Als het aan de dametjes ligt lopen ze de hele dag in prinsessenjurken rond, alhoewel Mega Mindy ook wel favoriet is. Oorbellen kregen ze toen ze het zelf wilden. De oudste wist heel zeker dat ze op haar 3e verjaardag oorbelletjes wilde. De tweede heeft ze net op haar 4e verjaardag gekregen en ze is er maar wat trots op. Ach het staat ook hartstikke schattig, alhoewel ze van mij alleen maar knopjes in hun oren mogen hebben. En verder zijn ze natuurlijk ook dol op armbandjes, ringetjes, kettinkjes e.d. Als het aan hen ligt gaat het hele sieradenkistje om als ze naar school/bso/KDV gaan, maar daar steekt mama toch nog steeds een stokje voor...., dat bewaren we maar voor thuis.

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

aaaaah nee !!! vreselijk zulke dingen....!! :$
    een hello kitty shirtje is nog leuk :) maar schoenen...jas...broek....sjaals/muts....neee fout !!!
    ik hou daar niet zo van....:)

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Mijn zoontje wilde het ook...dus heeft t ook gerkegen. En trots dat ie was op zijn teennagels! ;)
    Papa zegt nu dat t daar fout is gegaan als ie homo blijkt te zijn....als grapje natuurlijk....

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    btw mijn dochtertje kreeg het toen natuurlijk ook, want die liep ook al haar tenen de lucht in te duwen ;)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whaahaa, hier ook:D Denk dat Poeh er sowieso niet in komt hier en de rest mag op een onderbroek:)

Mijn schoonzus zei laatst helemaal enthousiast dat er zo'n leuk dekbedovertrek van Dora in de winkel lag (hint!) :$.. Ik heb niet gereageerd, gelukkig was mijn hint toen ook duidelijk..:D

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, nagellak zou ik wel prima vinden. Als ze er zelf mee aan komt zetten tenminste;) Ik heb zelf geen nagellak in huis dus van mij zal ze het niet zien..

11. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik doe bij mijn meisje ook wel eens nagellak op dus vind het helemaal niet gek!
    Zij vind het leuk en ik ook :D

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik ben er geen voorstander van en als Demi er om zou vragen zou ik zeggen dat ze daar nog een beetje groter voor moet zijn.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter heeft bijna altijd nagellak op, op handen en voeten. Vind k geen probleem hoor, ze ziet mij bezig en dan legt ze dr handjes al neer. Het schattigst vind ik dat ze ook gaat blazen daarna :D

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    :D:D:D zie t al helemaal voor me!

Laatst ging ik bij mn nichtje van 5 op bezoek (ze was jarig)
    Kom ik binnen, zit ze in een mega mindy pak incl masker op de bank :)
    Foeilelijk hahaha

Maar even ontopic, ik vind het wel kunnen hoor, staat schattig bij die kleintjes!

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess wil ook graag nagellak op als ik mijn teennagels lak.
    Ze heeft dan ook regelmatig licht roze gelakte nageltjes.
    Aan haar handjes lak ik alleen de pinkjes, en laatst is ze met me meegeweest naar de nagelstudio en kreeg ze een vlindertje op haar nageltje die ze trots aan iedereen showde.

Deel Deze Pagina