TS je moet doen wat je zelf vindt. Ik lees in je verhaal dat je het eigenlijk niets vindt dat de kat mee naar bed gaat, dan moet je die grens duidelijk maken naar je kindje en de kat. Jij bent de baas. Dan is het duidelijk voor jullie alle drie.
Ik zou een grens aangeven, lekker kroelen en slapen op de bank ofzo geen probleem samen, maar 's nachts zou ik persoonlijk de kat uit de slaapkamer houden, zowel voor de nachtrust van je dochter en de veiligheid voor allebei
Ik zou noch de kattenharen, noch de huidschilfers van een kat in mijn bed willen hebben...en zeker niet bij mijn kinderen in bed. Ieeeeuuw. En ja, het is ook nog eens gevaarlijk. Kortom, niet doen. Leer de katten maar gewoon aan dat ze een eigen slaapplaats buiten de slaapkamers hebben.
Persoonlijk zou ik het niet doen. Ik vind het en gevaarlijk en smerig. Moet er niet aan denken dat kattenhaar en huidschilfers in bed. Weet niet of je kat ook nog vrij buiten loopt. Het idee alleen dat hij buiten weet ik waar in heeft gezeten en dan bij je kind in bed kruipt, ieeeeeuwwww
kun je niet gewoon een leuk mandje naast dr bedje leggen...kan t poesje daar gewoon gaan slapen...netals (misschien?) haar pop in een wiegje ligt