Peuter met poes samen slapen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sylvia32, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    TS je moet doen wat je zelf vindt. Ik lees in je verhaal dat je het eigenlijk niets vindt dat de kat mee naar bed gaat, dan moet je die grens duidelijk maken naar je kindje en de kat. Jij bent de baas. Dan is het duidelijk voor jullie alle drie.

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik zou een grens aangeven, lekker kroelen en slapen op de bank ofzo geen probleem samen, maar 's nachts zou ik persoonlijk de kat uit de slaapkamer houden, zowel voor de nachtrust van je dochter en de veiligheid voor allebei

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik zou noch de kattenharen, noch de huidschilfers van een kat in mijn bed willen hebben...en zeker niet bij mijn kinderen in bed. Ieeeeuuw. :$

En ja, het is ook nog eens gevaarlijk. Kortom, niet doen. Leer de katten maar gewoon aan dat ze een eigen slaapplaats buiten de slaapkamers hebben. :)

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Persoonlijk zou ik het niet doen. Ik vind het en gevaarlijk en smerig. Moet er niet aan denken dat kattenhaar en huidschilfers in bed. Weet niet of je kat ook nog vrij buiten loopt. Het idee alleen dat hij buiten weet ik waar in heeft gezeten en dan bij je kind in bed kruipt, ieeeeeuwwww

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    kun je niet gewoon een leuk mandje naast dr bedje leggen...kan t poesje daar gewoon gaan slapen...netals (misschien?) haar pop in een wiegje ligt

Deel Deze Pagina