Ervaringen/tips jong kind bijna 2 jaar krijgt bril

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Parel15, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel15

Parel15 Lid

18 jan 2016
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week krijgt onze jongste zoon ( bijna 2) zijn nieuwe 2 brillen, zijn zus kreeg op haar 4e haar eerste bril nadat ze van de ene op de andere dag enorm scheel keek (+5) en heeft hem vanaf dag 1 op gezet en zet hem het liefst niet meer af, nu hoop ik dat dit met onze jongste ook zo gaat natuurlijk maar hij is natuurlijk een stuk jonger en vroeg mij af of iemand ervaringen en tips voor mij heeft.. De brillen zijn super leuke montuurtjes en staan ontzettend schattig dus wat dat betreft zit het helemaal prima!! :):)

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    Mijn broertje kreeg ook of net voor z'n 1e of 2e verjaardag een bril heeft hem ook opgezet en nooit meer afgezet bij wijze van spreken. Haha hij zag ineens de wereld een stuk helderder.

Succes!

3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Bij de gastouder is een meid die kreeg een bril met 20 mnd. Nooit aan de bril zitten trekken oid. Zag de x wereld ineens een stuk helderder.

4. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Mijn dochter was 2 jaar en 3 maanden. Hij ging op haar neus en ze heeft hem.nog een paar keer afgedaan. In 2 dagen was het geregeld en bleef hij op. Nu gaat hij vaker van haar neus en moet ik vaker waarschuwen voor het weer moeten afplakken als de bril niet gedragen wordt.

5. Parel15

Parel15 Lid

18 jan 2016
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie tips! Inmiddels heeft hij zijn bril al een paar dagen op, ik heb hem op zijn neusje gezet en hij heeft hem niet weer af gedaan! Wat een heerlijk hulpmiddel zon bril er gaat een hele nieuwe wereld open!

Deel Deze Pagina