Deze discussie gaat weer helemaal niet meer over het onderwerp.... Ik vind persoonlijk dat mensen die drugs op straat laten slingeren dat we die als maatschappij flink moeten aanpakken. Ik he. Straks 2 kindjes met iets meer als 13 maanden verschil. Als ik in speeltuin ben en een of andere debiel heeft daar XTC neergepleurd en ik ben bezig met baby, zoontje speelt lekker met vriendje iets verder opnen stopt dit in mond, ben ik dan een slechte moeder??? Nee die eikel die zijn xtc daar neer pleurt DAT is de slechte persoon in dit verhaal.
In de speeltuin bij mij om de hoek laat ik mijn zoontje niet eens spelen. Daar liggen constant blikjes bier en gebruikte condooms BRRRRRR
Lekker lullige reacties zeg. Ja idd 7 van mijn 8 kinderen hebben nooit iets van de grond in hun mond gestopt omdat ik ze dat leerde maar ik heb er 1 bij gehad die dat dus wél deed...zulke kinderen heb je erbij. Gelukkig gaat t goed met haar en hopelijk heeft de vader een brede rug voor als ie al dit commentaar te zien krijgt.
Ik geloof echt dat mijn kinderen gemakkelijk iets in d mond kunnen stoppen zonde dat ik dat zie..dat kan ook echt bij elk kind, want het is in een split second gebeurd. Maar na het bericht en het zien van het filmpje geloof ik eerlijk gezegd niet dat het meisje dit op straat heeft gevonden.
Het was geen verwensing, en ik bedoel ook niet dat er iets heel ergs gaat gebeuren. Ik denk aan een stukje lego in een neus of iets anders wat je zoooo vaak hoort. Van andere mensen die echt geen slechte ouders zijn. Ik moet alleen heel de tijd nog aan die super geschrokken vader denken en dan komt er zo'n wijsneus als jij om de hoek kijken: "Bij mij gebeurd dat lekker niet." Nou vader en andere vaders en moeders die wel eens iets uit een mond hebben moeten vissen (of een blauwe plek op hun naam hebben van een hoek van de tafel of een stoelpoot over vingers) bij mij gebeurd dat ook hoor. En met mij waarschijnlijk 95% van alle andere papa's en mama's hier op zwangerschapspagina. Blijf jij maar lekker wijsneuzen.
Loopt hij aan een soort tuigje op 1 meter afstand van je ofzo? Hier lopen mijn kinderen ( incl de jongste) gewoon rond in de speeltuin, soms moet ik mn middelste even ergens optillen, of iemand is gevallen etc. Ook op straat loopt mn jongste vlak bij me maar heb geen 6 ogen, hij pakt weleens een tak of iets.
Inderdaad. Gelukkig is het goed afgelopen. Kan wel zeggen 'oh, dat zou mij nooit overkomen', maar je weet maar nooit, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Iets in neus stoppen oid, volgens mij heb ik dáár niks over gezegd... En ik heb ook niemand een slechte ouder genoemd volgens mij, alleen onoplettend... Dat maakt je niet direct een slechte ouder volgens mij... Zoals al gezegd is; Een ongeluk zit in een klein hoekje, alleen begrijp ik niet hoe dat meisje de kans heeft gehad om het én op te pakken én in haar mond heeft kunnen stoppen, voordat haar vader in kon grijpen. Maargoed, dan maar een wijsneus... Pfff.. Gezeik hier altijd! Overigens wel helemaal eens met Roxyroxx, degene die het laten slingeren zijn de échte schuldigen... Opsluiten die hap!
En ik heb nooit gezegd dat er NOOIT iets gebeurd, alleen met iets in mond stoppen ben ik héél voorzichtig en kijk ik erg uit wat mijn kind doet, juist omdat het zo gevaarlijk is... Maar, ik ga er verder niks meer over zeggen. Jij jouw mening, ik de mijne...
Wat erg! Jeetje het zal je maar gebeuren. Vreselijk. En wat erg dat we hier weer ff lekker de ouders de schuld in de schoenen schuiven. Diegene die dat soort zooi laat slingeren, díé heeft schuld!
Zet mijn hoofd dan maar op het hakblok. Ijn dochter heeft een paar weken geleden een muntje van 10 cent doorgeslikt. En dat terwijl ze heel goed weet dat ze niks in haar mond mag stoppen. Dussss kom maar op met dat commentaar. By the way; ik hing de was op, maar in het vervolg zal ik haar als een hondje aanlijnen.....
Ik werk in een dokters-praktijk en je wilt niet weten hoe vaak wij moeten overleggen met arts of vergiftigings centrum. Heb zelfs weleens een kindje gehad die mogelijk zo'n klein plat batterijtje had ingeslikt. Oudere zus was aan het prutsen met haar horloge en batterijtje was in een bak met speelgoed gevallen maar ze konden het niet meer vinden.In allereil naar het ziekenhuis want dat is echt heel gevaarlijk. Bleek dus dat het batterijtje achter een plint was gevallen dus alle paniek om niets maar het wil maar zeggen hoe vaak kinderen iets te pakken kunnen krijgen. Flesjes met vitamine D druppels die worden opgedronken,denk eens aan die zakjes met siliconen bolletjes die in je nieuwe tas zitten.Kinderen vinden het fantastisch om daar mee te prutsen en in hun mond te steken. Mijn middelste dochter heeft toen ze peuter was ook weleens dingen van straat gepakt en in haar mond gestopt.Het meest ranzige was nog een stuk kauwgom blehhh.Ik ben juist een heel oplettende moeder maar dit gebeurt reuze vlug.Ze lopen iets voor je en bukken en hupsakee het gaat hun mondje in. Vergeet inderdaad ook niet wat er weleens in speeltuinen wordt gevonden,zakjes wiet,gebruikte condooms en soms weleens vieze spuiten en naalden. Pas ook een 4 jarig meisje gehad die zich had gesneden aan een scheermesje wat op straat lag.Verzin je ook niet maar het gebeurt allemaal. Schandalig hoe sommigen kunnen oordelen,gatver!!
Gebeurt ook vaak genoeg. Middelste dochter heeft weleens een kleine knikker ingeslikt toen ze 4 jaar was.Dit was overigens op school gebeurt haha..Een collega van mij haar dochtertje heeft weleens een speld ingeslikt.Is gelukkig allemaal goed afgelopen pfff Haar vader is notabene huisarts haha
Zooo heee! Is het blik loeders hier opengetrokken? Jeetje... alles om maar gezellig in de kerstsfeer te blijven hè! Mag je tegenwoordig nergens meer je eigen mening neerschrijven en moet je maar met de forumwind meewaaien? Ik voel echt plaatsvervangende schaamte.... En ja, ik vind ook dat pa beter had moeten opletten. En of ik denk dat dat pilletje ook daadwerkelijk van de straat kwam dat laat ik gemakshalve maar even in het midden....
He asszz heb jij zo'n nutteloos leven om alles wat ik op schrij af te lopen kraken? Jeetje zeg wat ben jij een eerste klas b..ch. Nooit eens van een grapje gehoord, of neem jij altijd alles serieus. Denk jij werkelijk dat ik zo'n persoon ben die dat over gtst zei. En het ook nog serieus bedoel? Wat heb ik medelijden met de personen in jou omgeving zeg. Ze mogen nog geen grapje maken of het moet al in dik gedrukte letters komen. Ja sorry hoor meiden. Maar mevrouwtje aszz heeft dus schijnbaar een hekel aan mij, sinds 2 en een half jaar omdat ik ooit eens gezegd heb dat ik rookte tijdens de zwangerschap. En ik heb er genoeg van om iedere keer weer afgezeikt te worden door haar. Ik snap gewoon echt niet dat het beheer daar niet iets aan doet. Want het verpest heel mijn zin hier op het forum. Het is klaar mijn dochtertje is al 2.5 jaar oud en zolang loop ik al naar dat gezeik te luisteren van haar. Jeetje zeg get a life of iets in die trend
Dan vecht dat maar via pb uit. En trouwens; in zulke situaties vin ik grapjes sowieso erg ongepast, maar goed. Als jullie problemen hebben met elkaar; vecht het hit. En anders; get over it.
Wahahaha, was jij dat? Er reageren hier wel meer in dit topic op jou hoor, maar blijkbaar pik je mijn reacties er graag uit. Over een leven krijgen gesproken. Daaaaaag! *edit* toch even uitgezocht ( ) , want volgens mij reageer ik amper op jou Babyhope. Kan het mij iig niet herinneren. Afgelopen weken ergens met het overlast topic zag ik. Maar ik was niet de enige die over jouw opmerking viel. En daarvoor? Ik kan niets vinden. Nu kon ik niet verder dan 10 pagina's kijken. Maar hé, vervelend als je het zo ervaart. Uitschelden lijkt mij nergens voor nodig en zo'n tirade ook niet. Je mag altijd een pb sturen hoor, als je wat kwijt wil.
Dames, zouden jullie dit op een andere manier op willen lossen dan openbaar op het forum? Bij voorbaat dank.