Los van het feit dat ik het ongeloofwaardig vind dat dit het juiste verhaal is....denk ik: Het zal je maar gebeuren! Hier gelukkig nog nooit gebeurt, maar iedereen weer dat dit in een split second gebeurt. Oudste heeft eens bijna een slak opgegeten, ieuw!!!Kon nog net op tijd "neeeeee" gillen"!
Wrm zou hij er om liegen. Als mijn kinderen iets zouden eten van straat en zouden heftig reageren erop zou ik ook meenemen wat er nog ligt om te achterhalen wat ze op heeft . Ik heb als kind zak met waarschijnlijk coke gevonden en mijn vader heeft het toen inde put getrapt. Stevige verpakking met wit poeder en ducktape erom. Kan natuurlijk wat Anders zijn geweest maar dat weten we nooit zeker. Junke zijn niet altijd helder en verliezen ook nog wel is wat. Eventueel een dealer ? Een kind van 2 duwt nog wel is wat in de mond ook al magdatniet. Is reflex en drm mag veel klein speelgoed ook niet-onder de 3 jaar.
Ik hoorde het huisje al kraken **in mijn gedachten dan he...door mijn gillen stond dochterlief mij met een trillende onderlip aan te kijken **
Nou ik heb nog niet lang gelezen ook een zakje gevonden met 6 xtc pillen!! Ik heb ze opgeraapt en bij de apotheek laten vernietigen, voordat een kind ze zou vinden. Ik vind niet dat de vader zomaar beschuldigt kan worden.. als mijn kind iets in de mond stopt en ik kan het er nog op tijd uithalen en ze moet naar het ziekenhuis, neem ik ook de rest mee ( als er een rest is) om ze te laten testen wat het is!!
Nou zeg dat wel zeg. En opmerkingen als 'het zal mijn kind nooit gebeuren'..mijn hemel, hoe naïef kan een mens zijn
Is het niet zo dat kinderen een heel sterke smaak voor bitter hebben ? Dat ze daarom ook vaak geen spruitjes lusten ? En dat dat is om vergiftiging tegen te gaan omdat dingen die vergiftigd zijn vaak bitter smaken ? Ik denk niet dat een kind het vrijwillig door zou slikken , maar ook dan wordt er natuurlijk wel wat opgenomen .