Peuter onwel na inname XTC

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saja87, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Los van het feit dat ik het ongeloofwaardig vind dat dit het juiste verhaal is....denk ik: Het zal je maar gebeuren!

Hier gelukkig nog nooit gebeurt, maar iedereen weer dat dit in een split second gebeurt.

Oudste heeft eens bijna een slak opgegeten, ieuw!!!Kon nog net op tijd "neeeeee" gillen"!

2. carebear

carebear Niet meer actief

Haha een slak.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    een pilletje die op straat lag, en vader nam de rest mee???

Uh beetje appart wel he

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wrm zou hij er om liegen. Als mijn kinderen iets zouden eten van straat en zouden heftig reageren erop zou ik ook meenemen wat er nog ligt om te achterhalen wat ze op heeft .

Ik heb als kind zak met waarschijnlijk coke gevonden en mijn vader heeft het toen inde put getrapt. Stevige verpakking met wit poeder en ducktape erom. Kan natuurlijk wat Anders zijn geweest maar dat weten we nooit zeker. Junke zijn niet altijd helder en verliezen ook nog wel is wat. Eventueel een dealer ?

Een kind van 2 duwt nog wel is wat in de mond ook al magdatniet. Is reflex en drm mag veel klein speelgoed ook niet-onder de 3 jaar.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik hoorde het huisje al kraken :cool:
    **in mijn gedachten dan he...door mijn gillen stond dochterlief mij met een trillende onderlip aan te kijken **

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou ik heb nog niet lang gelezen ook een zakje gevonden met 6 xtc pillen!! Ik heb ze opgeraapt en bij de apotheek laten vernietigen, voordat een kind ze zou vinden. Ik vind niet dat de vader zomaar beschuldigt kan worden.. als mijn kind iets in de mond stopt en ik kan het er nog op tijd uithalen en ze moet naar het ziekenhuis, neem ik ook de rest mee ( als er een rest is) om ze te laten testen wat het is!!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik beschuldig niemand, ik vind het gewoon erg raar...maargoed.

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wow keyboard warrior....

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou zeg dat wel zeg. En opmerkingen als 'het zal mijn kind nooit gebeuren'..mijn hemel, hoe naïef kan een mens zijn;)

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Is het niet zo dat kinderen een heel sterke smaak voor bitter hebben ?
    Dat ze daarom ook vaak geen spruitjes lusten ?
    En dat dat is om vergiftiging tegen te gaan omdat dingen die vergiftigd zijn vaak bitter smaken ?
    Ik denk niet dat een kind het vrijwillig door zou slikken , maar ook dan wordt er natuurlijk wel wat opgenomen .

11. tuc

tuc Niet meer actief

:d:d:d

Deel Deze Pagina