Voor welke leeftijd zijn die waterbanen leuk? We hebben een zoon van 1,5 en van bijna 5. Gezien de prijs zou ik het wel leuk vinden als ook de oudste er minstens 2 jaar plezier van heeft. En zijn ze makkelijk op te bergen? Een watertafel kunnen we buiten het seizoen nergens kwijt. Is dit spul makkelijker (kleiner) ergens in een gaatje op zolder op te bergen?
We hebben ze hier tweedehands en je bergt het gewoon weer op in de dozen waarin je het krijgt. Gaat redelijk gemakkelijk Oudste speelt er hier nog wel heel soms mee, maar 't is vooral voor de jongste leuk
Wij hebben de baan opgeruimd in een shopper (zo'n grote boodschappentas) in de garage. Geen probleem. Mijn oudste is wordt over een laar maanden 4. Ze vindt het nog steeds leuk. Ik denk nog wel een paar jaar.
hier ook al jaren een succes! Onze derde en vierde zoon van 9 en 4 spelen er nog vaak mee. Wij hebben er best veel van en zodoende neemt het wel behoorlijk wat ruimte in bij het opbergen
Hier speelt de buurjongen van 11 er nog mee als hij hier is! Ze kunnen er dus wel even mee vooruit. Ideaal ding. Wel leuk als er een sluis bij zit. Opruimen is wel te doen, maar heeft wel een wat groter hoekje op zolder nodig.
Waterplay is minder duur dacht ik Waterbanen Waterplay.nl Wij hebben hem sinds zoon zn 1e verjaardag en ze vinden het nog leuk. De oudste is 4.5 Maar ik zie haar niet tot 7 hiermee spelen denk ik, hoewel elk speelgoed leuk is als je het na de winter vult met water in de tuin.