Zoals zovelen, heeft mijn -net naar schoolgaande- dochter een Rösti Mepal drinkbeker...van Frozen . Ik vraag me af, hoe maken jullie de drinkbeker schoon? Doen jullie deze in de vaatwasser? Ik haal steeds de hele dop uit elkaar en leg alles in een bakje met sop, maar dat moest vast makkelijker kunnen . Ik heb er ook zo'n naamsticker op van labelfriends... blijven deze zitten in de vaatwasser?
Gewoon in de vaatwasser, inclusief naamsticker Dop haal ik nooit uit elkaar, komt geen viezigheid in.
Ik was ze met de hand af maar haal niet het deksel uit elkaar. Vlgns mij mag het deksel niet in de vaatwasser.
Hier gaat alles in de vaatwasser. Nu een jaar later nog steeds prima, terwijl hij er om de dag op schooldagen in gaat. De andere dag spoel ik hem met heet water af.
Oh maar dat is een andere beker dan wij hebben, ik dacht dat je bedoelde met gewone dop Wij hebben wel die bekers, maar niet voor naar school want die gingen lekken. Ze hebben ze wel op hun kamer staan maar er zit alleen water in, dus af en toe uit elkaar halen en met warm water schoonmaken is voldoende.
Oh ja, had ik erbij moeten zeggen . Mijn dochter krijgt groene- of rooibosthee mee naar school, en dat geeft wel af... Dan doe ik de beker in de vaatwasser en maak ik het dopje wel met de hand schoon. Thanks!
Bekers met tuutje haal ik uit elkaar en alles gaat in vaatwasser. De deksel van gewone beker was spoel ik onder de kraan af.
Ik haal ook die pop up dop elke schooldag uit elkaar en alles gaat in de vaatwasser. Lekt nooit en wordt zo prima schoon.