Beide superleuk. Helaas is seizoen 6 het laatste seizoen voor Elena. Las wel dat er een seizoen 7 komt maar weet niet hoe lang dit stand houdt zonder Elena.
Ja hier ! Grote fan, nieuws wat ik las over Nina was wel een domper, bedoel vd zonder nina is geen vd meer begrepen dat ook travino gaat , oke zijn verhaal was aardig afgelopen maar toch. Ben wel benieuwd of de stop van Nina niet iets met Ian en Nikki te maken heeft, ze zegt van niet ,maar toch. Originals TOP serie! Vandaag EINDELIJK weer verder
ja hier ook fan!! Ik gok erop dat die cure die Bonny uit het verleden heeft meegenomen aan Elena gegeven wordt en dat ze dan weg gaat.
Ja ik kijk het hier ook. the orginials alleen niet dat vond ik toch niet zo.. Wel kijk ik weer once upon a time. Ook geweldige serie! Maar vampires vind ik de laatste tijd wel iets minder worden hoor. Eerste seizoen was echt wauw en dacht je elke keer waar gaat het heen en had het toch andere wending. 2 en 3 waren ook aardig wauw en toen vond ik het toch iets minder worden. Maarja het kan niet altijd geweldig blijven. Vooral met die travellers vond ik erg storend.
TVD vind ik momenteel een beetje mwah, maar we blijven kijken. The originals moet ik nog een compleet seizoen kijken, maar vind het wel een leuke serie! Maar er zijn zoveel van dat soort series die ik kijk en keek haha. De enige waar ik echt trouw aan ben en ook gelijk de nieuwste aflevering van kijk is Supernatural. En Arrow vind ik ook lekker kijken op het moment.
Hier ook fan ! Ook van de serie True Blood trouwens, inmiddels de hele serie al 2 x gezien dus zeker een aanrader!
supernatural is mij ergens in seizoen 5 verloren..Ik was helemaal fanaat. Vooral seizoen 3 vond ik erg leuk. Maar toen de engelen er bij kwamen kijken vond ik het zwaar inzakken. Ik vind dit seizoen van TVD juist wel weer leuk. Het vorige vond ik wat minder.
TVD vorig seizoen was gaaaaaaaaaaaaaap, dit seizoen juist weer wat meer pit! en dat Nina weg gaat... dikke prima!! ik was (vooral vorige seizeon ) zoooooooooooooo klaar met dat eeuwige kutstemmetje van Elena en dat gejank aaaaaaaaaaaaaah, dus ik ben wel erg benieuwd waar seizoen zeven heen gaat! enne... zolang Damon er maar in blijft, blijf ik kijken!!! whahahah, originals vind ik ook leuk, de verhaalijn is nog wel te doen! Once upon a time vind ik een beetje aan het rekken al........ Supernatural... tja... blijf ik ook kijken omdat ik het altijd al kijk, maar goed, elk seizoen is natuurlijk hetzelfde, 1 van de broers dreigt dood te gaan tenzij ze letterlijk hemel en hel bewegen ofzo hahahaha
Ik kijk ook altijd TVD, the Originals en Supernatural. Supernatural is inderdaad wel wat ingekakt maar ik vind het toch altijd wel vertrouwd om Sam en Dean weer te zien. Hiernaast kijk ik ook Grimm, GoT en Constantine. In de zomer vind ik het altijd wel moeilijk dat alles stopt....