kraampakketten waarin een thermometer zit van natalis geleverd tussen januari 2017 en september 2018 kan de Voorkant van de thermometer loslaten het zilveren stukje. https://www.consumentenbond.nl/kind-en-veiligheid/waarschuwing-thermometer-kraampakket-natalis?CID=EML_EDM_Veiligheidswaarschuwing_MTA_20180830
Ik ben zo blij dat ik in elk geval 1 iemand voor een hoop ellende heb bespaard je moet er toch niet aandenken waar en wanneer dit dingetje afbreekt.
Nou inderdaad. We hadden in de kraamweek sowieso een andere thermometer gekocht omdat deze zo traag was en de kraamverzorgster vond het een rotding. Ik zou ‘m dus niet als eerste pakken als ik er 1 nodig heb, maar nu ga ik dus helemaal weggooien.
De ohra is krenterig, ik heb gisteren mijn kraakpakket binnen gekregen maar daar zat geen thermometer in
Klopt indd. Maar je krijgt het pakket als het goed is wel altijd, ook met alleen basis. Terwijl ik lees dat anderen er vaak voor moeten betalen. Zit de otter er nog in? (ik heb nog een reserve en wilde hem deze keer als eerste knuffel gebruiken).