Hallo meiden Onze zoon word volgende week drie en hij krijgt een fiets van ons. Nu willen we graag een helm kopen voor hem. Wie heeft er ook een helm en heeft advies wel fijn in gebruik is. Groetjes vintage
Hebben toen we onze zoon zijn loopfiets hebben gegeven direct aangeleerd een helm te dragen. Is dus nu ook geen enkel probleem. Moet het gewoon een beetje stoer maken voor een kind en dan is het vaak allang goed. Geen advies mbt welke helm. Manlief had er eentje via internet besteld. Maar wel erg slim om nu ookal je zoon te leren een helm te dragen.
Wj hebben DL voor sinterklaas een helm gekregen voor haar loopfiets. Ze gaat nog niet zo hard maar ik zag er pas 1 voorbij komen eerste wat ik tegen ml zei was dat DL een helm kreeg! DL draagt de helm vol trots. Nou is ze sowieso de laatste tijd wel van de mutsen dus hoop dat ze het nog heel lang leuk vindt Wij zijn bij de fietsenmaker geweest en hebben daar een aantal gepast. Echt advies heb ik helaas niet voor je. Tja, sowieso passen want welk hoofd is anders
MET Fietshelm Elfo Butterflies Roze maat XS 46-53cm kopen bij HBS Deze heeft mijn dochter. Was voor mijn gevoel een hele veilige. Heel fijn in gebruik, mooie pasvorm en hij staat haar heel schattig. (Is er ook in jongens kleuren.)