Peuter plast alleen op potje - dagje uit

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door margreet78, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier is ze al 5 mnd zindelijk en vindt ze de wc nog steeds eng (als het haar uitkomt ). Ik neem bij uitjes voor zekerheid altijd luiers mee. Maar ik ga samen met haar op de wc zitten dat vindt ze wel prima, meestal openbare toiletten vindt ze toch vaak een beetje eng. Maar even onderhandelen en ze doet dr best.
    Maarja achter dr zitten vind ik ook niet altijd een succes hoor.

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Geeft niet want deze link had ik nog niet gezien - en ik heb nog bol.com bonnen liggen :) en in de verste verte geen prenatal in de buurt. Dus wie weet. Ik twijfel alleen over de capaciteit van 200cc. En met potje in de buggy en zak en doekjes mee kan het kennelijk ook prima.

@Blaine Ja oké bij bijna 3 of 3,5 ga ik zo nodig ook zeker wat "strenger" zijn rondom de wc, ze moet toch echt als het even kan wel op de wc kunnen als ze naar de psz gaat (maar dat duurt nog 8 maanden). Maar voor nu vind ik haar echt nog te klein én nog te kort zindelijk om het te gaan forceren.

@Ikdus: haha op dat idee ben ik nog nooit gekomen, ondanks dat dit m'n 3e is. Vind het een leuk idee, misschien ga ik die binnenkort maar eens proberen, thanx voor de tip! Ik ben zelf vrij dun en heb lange benen dus m'n dochter kan er vast wel tussen ondanks haar boerinnenbillen :D

3. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd een gewoon potje mee (in de auto of evt onder in de buggy) waar ik een pedaalemmerzak over het zit gedeelte heen trek met in het opvanggat zeg maar een prop wc papier. Heeft hij wat gedaan trek ik de zak omhoog, knoop er in en weggooien maar. Potje blijft schoon en kind gelukkig :)

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook zo'n opklapbaar potje met zakjes extra erbij gekocht voor de vakantie. Thuis uitgeprobeert want vond hem wel erg laag, maar kleine man zit er prima op en ook ik was twijfelachtig over de inhoud, had een klotsend zakje in gedachten maar wat bleek...zoonlief dat een flinke plas en stond toch eff verbaasd te kijken want kon geen druppel vinden.....het doekje wat in dat zakje zit kan een hooop opslurpen zeg! Boven mijn verwachting.

Wij hebben deze voornamlijk gekocht voor de grote boodschap, want op de wc ook met verkleiner doet hij niet altijd, potje vind hij toch fijner en plassen doet hij nog wel in de luier maar poepen niet en als hij moet dan moet hij ook NU...heb 1 keer langs de kant van de weg gestaan geen benzine pomp in de buurt zoonlief met zn benen in de lucht in zitstand en daar lag een dikke drol in de gras kant :$ hahah. Nu ben ik voorbereid...:D

Deel Deze Pagina