Dit weekend en de komende dagen viert een groot deel van ons lekker Sinterklaas en de kinderen worden vast ongelofelijk verwend (tenslotte zijn hier op ZP alleen maar heel lieve en geweldige kindjes ). Misschien is het leuk om met elkaar te delen wat je kind het aller, allermooist vond en wat JIJ het allermooist vond... (wel voor je kind hè... anders moet ik naar de lounge ) Ik begin: Zoon: een tafelbelletje (cabanaz) Wij: de fiets (16 inch) Dochter: een trommel (tamboerstijl) Wij: de Götzpop (46 cm)
Zoon: Hij: een spelletje van Toy Story; ik: Smoby hijskraan Dochters: D: kassa van haar winkeltje (mama je drukt hier op een knopje en dan gaat de la open en er zit geld in!) M: mega-blocks Dora gaat naar school Ik: fashion barbies met kledingkast (sentiment )
Grappig dat je kinderen het meest blij zijn met een simpel, klein cadeau en jullie met de grote, duurdere Wij vieren het woensdag.
Zoon: hijskraan 120 cm hoog Ik: bordspel Knappe koppen. We hebben het nog niet gespeeld dus ik hoop dat hij het ook wel leuk vindt.
Dochter: Gogo hondje Wij: Gogo hondje ( maar dit wist ik want hier hadden we het al in april over...) Zoon: twee auto's ( brandweer en politie) met geluid Wij: Duplo Zoo
Deze vind dochterlief het leukste en ik ook savannah poppenhuis - Google zoeken Middelste en ik vind hem ook het leukst haha playmobil nostalgisch huis - Google zoeken Jongste Vind deze het leukst eichhorn groente - Google zoeken En ik deze playmobil nostalgisch huis - Google zoeken
De oudste (jongste vindt alles best..) Bij oma 1: Pyamajurkje, mama de speelgoedcamper. Bij oma 2: Ketting, mama het playmobil huis..
Wij hebben woensdag a.s. gewoon sinterklaas maar ik gok dat mijn zoon het leukste gaat vinden: Klein Drumstelletje... wordt herrie maken dus haha En omdat hij spelletjes doen heel leuk vind denk ik dat het Sjoelbakje ook wel in de smaak gaat vallen bij hem we zullen zien
o leuk te lezen hoe dat zo kan verschillen. Ik ben heel benieuwd hoe dat hier verloopt. Wij hebben woensdag pakjesavond
Ik denk dat voor de oudste de mini-pooltafel erg in smaak gaat vallen.. .. Of de Transformer .. Of de zo'n zoemer spiraal geduldspel. ...Of de meest kitsherige strass-stickers die ik heb kunnen vinden. Daar houdt hij ook van Maar ik denk bijna zeker het poolbiljart idd woensdagavond!
De kinderen: Assepoester nachthemd en puzzel (puzzelen in Assepoester nachthemd, 2 vliegen in 1 klap ) Wij: Assepoester nachthemd. Het viel ons eigenlijk mee dat ze meteen de hele tijd zoet waren met puzzelen. Verder nog een chocoladeletter en een Raveleijn paard gekregen dus zo moeilijk was het niet om te raden wat ze het leukste zouden vinden
Zoonlief is nog te jong om t echt duidelijk te maken, maar we gokken op de Cars loopauto... Zitten nl knopjes op met geluid en lampjes... Da´s toch wel heeeeeel interessant (zit hij inmiddels al 2 dagen op te drukken)... Zelf vind k eigenlijk dat alles wat hij gehad heeft leuk is... Vriendlief zal wss ook zeggen: Cars...
Dochter: kassa met geld Wij: playmobil meeneem huis Zoon: cars Lego Wij: dinosaurussen boek met hele mooie plaatjes Eigenlijk waren ze overal heel erg blij mee gelukkig!
Grappig on te lezen! Wij hadden vandaag sinterklaas bij oma, ze kreeg fp kassa en een portemonnee, ze sprong een gat in de lucht zo blij was ze met portemonnee
wij; poppenbed.. zij; POPPENBED.. haha.... daarna was ze klaar. Ze hoefde geen kadootjes meer.. " gelukkig" kwam er daarna nog maar 1 ..