Onze dochter is zindelijk, maar snachts heeft ze nog een luier aan. Die was eerst ook behoorlijk nat, en ben nu overgestapt op kruidvat luiers omdat onze jongste iedere keer na haar slaapje het rompertje helemaal nat was. nu met kruidvat luiers geen problemen meer.
de tip: een maatje kleiner doorlekken is meestal een te grote luier! mijn zoon lekte ook regelmatig door! (is 's nachts nog niet droog) op mijn werk werk ik bij oude demente ouderen de incontinent zijn, en ook daar vaak doorlekken! dan gaan ze over op een maatje kleiner incomateriaal omdat het dan te groot is. Mijn collega zei dat ik dit ook proberen bij mijn zoon dus heb nu maat 5 weer ipv maat 6 en nu is het goed
Je hebt al veel tips gekregen over de luier (kleiner, ander merk). Is het een idee om hem op een potje of op de wc te laten plassen voordat hij gaat slapen. Is dat er in elk geval vast uit. En inderdaad kleinere luier of ander merk proberen. Zelf gebruik ik nu Kruidvat. Mijn dochtertje weegt 12 kg en zit (nog) in maat 4.
Hier hetzelfde probleem gehad.... Altijd pampers luiers gebruikt, echter deze namen het vocht op een gegeven moment niet meer op... Overgegaan naar Kruidvat luiers, en geen enkel probleem meer! Luier gaat 's avonds rond half 7 aan, en kan 'm met gemak tot de volgende ochtend half 9 dragen!
Misschien een ruimere romper aandoen? Als de romper wat strak zit, wil dit het lekken ook wel bevorderen.
Ik hoor veel over een maatje kleiner, maar toen onze dochter overdag nog een luier om had had ze 's nachts een maat groter als overdag. Nu is het 's nachts de kleinere maat weer. Heb je van die drynights al geprobeerd?
Active fit is geen nacht luier, kijk maar naar waar de absorbtie zit, maar in de helft van de luier ( vooraan ) daarom is hij zo dun, maar absorbeert ook minder.