Nou storm volgens mij minimaal een tornado. Mijn zoontje van bijna 3 luisterd onzettend slecht, alles wat ik vraag is nee en doet hij niet. Ik weet het is de peuterpubertijd en het is een fase maar oh wat wordt ik er moe van.
hier ook een peuter die niet goed luisterd,... Als hij niet luisterd leggen we het hem uit maar hij negeert het gewoon zoals wij het zien.. wat wij doen is meestal afleiden met iets anders en dat lukt ons aardig en dan leggen we het hem weer uit en dan begrijp hij het wel denk ik want krijg dan altijd een knuffel of een kus...
Leg hem ook wel 100 x op een dag uit dat hij niet aan de tv mag zitten als deze aanstaat. Hij blijft het doen, ook al zeg ik dat de tv stuk gaat of hem uit zet. Dit is maar 1 voorbeeld, hetzelfde als mijn planten, zijn ook leuk om op te slaan en met auto's overheen te rijden. Maar pfff wat vermoeiend is dit. Met onze dochter hadden we er geen last van, althans veel minder. Die begreep het als we iets zeiden.
jup volle maan worden we allemaal onrustig van ik slaap dan vaak slecht, jank snel en word ook nog eens snel boos whaha timo is druk en word extra vroeg wakker (half 6 vanmorgen) mama mocht lekker uitslapen hihi
Nou hier een extreem vervelende kleuter ( ja ook als ze 5,5 jaar zijn kunnen ze erg puberen...) Ik heb haar net meegegeven aan opa en oma... even rust Maar misschien inderdaad de volle maan..
Volle maan? Wat bedoelen jullie dan precies. Hier is zoonlief ook niet te genieten, wordt met de dag opstandiger, alles doen we fout en alles moet op zijn manier. Inderdaad, erg vermoeiend.
Mja.. Beetje zweverig artikel... Maar goed. Maakt volle maan mensen krankzinnig? - Grenswetenschap Het idee is dat mensen toch vaak wat kribbiger en opstandiger zijn dan normaal. En veel vrouwen zijn ook ongesteld tijdens volle maan (Althans.. Die zonder pil en dergelijke)
Hier een peuter en een kleuter die vreselijk tegendraads zijn, eten op de grond gooien, mama slaan, bijten enz. enz.. De jomgste werd op de school van de middelste omvergelopen door een kind uit groep 3 die enorme haast had om nog op tijd te komen, en viel met zijn achterhoofd op de harde grond. De middelste is vrijdag op school op zijn hoofd gevallen en heeft schaafwonden op zijn gezicht. En ze maken constant ruzie
De rust lijkt te zijn teruggekomen. Ze zijn beide wat vriendelijker en er word iets beter geluisterd. Misschien toch de volle maan??????
Oh, dochter was gisteren op de psz ook nogal opstandig, heb ik begrepen.. De avond ervoor maakte ze opeens een heel drama om naar bed te gaan Dat was lang geleden (al pruttelt ze al een week een beetje tegen). Sowieso is ze de laatste tijd wel erg stout en doet steeds gevaarlijke dingen.