Ik moet vanmiddag net de oudste naar het cb. Wat moet hij nu allemaal gaan doen? Ogentest nog een keer dacht ik... En hoeveel prikken krijgt hij? 1 of 2?
Ogentest idd met rondjes met openingen, twee prikken als ik het me goed herinner, ze moeten een kruis tekenen en een rondje en nog wat van die dingen.
Oké bedankt. We zullen wel zien dan. Denk niet dat hij iets niet kan. Zijn ontwikkeling loopt meestal wel 'volgens schema'. Balen dat het 2 prikken zijn. Dat gaat hij echt niet leuk vinden
mijn dochter heeft ook pas het laatste bezoekje aan het cb gehad, maar het was maar 1 prikje! en de ogentest waren niet die open rondjes, maar de figuurtjes. (al zou het bij een ander bureau natuurlijk goed kunnen dat het wel die rondjes zijn. en inderdaad ze moest een streep tekenen en een rondje. en weer die blokjes in zo'n bak doen (zo'n vormenbak) ook moest ze tegen een bal schoppen. dat was het wel zo'n beetje.
Volgens mij moest mijn zoontje ook nog springen en hinkelen, en verder inderdaad kruis en rondje tekenen, ogentest, vaccinaties.
Wij deden alleen oogtest en prik. En daarna nog een keer terug gekomen voor oogtest omdat ze de prik zo eng vond dat ze de oogtest niet durfde. Geen kunstjes of testjes want hij zag hoe ze met dr broer in de wachtkamer speelde wel dat daar geen gekke dingen waren.
Hebben ze nog last van deze prik. Ik kan het me helemaal niet meer herinneren van de oudste, dus waarschijnlijk viel het wel mee.
Verschilt per kind. Hier altijd heftige reactie op de vaccinaties en oudste dochter heeft ook van deze prik toen 3 dagen hoge koorts gehad. Maar dat had ze bij de andere prikken ook steeds, (heftiger eigenlijk nog, maar ze was dan ook kleiner nog bij de eerdere prikken natuurlijk).
Hier ook een hele heftige reactie. Dagenlang 41 graden koorts, heel ziek, terwijl de andere prikken allemaal wel goed gingen of alleen wat verhoging gaven. Hoe is het gegaan?
Het was inderdaad maar 1 prik! Hij heeft het heel goed gedaan, zelfs niet gehuild. Ik had zijn lievelingsknuffel meegenomen en hij mocht zijn tut in. Verder idd de vormenstoof. zij had een cirkel getekend en vroeg aan hem wat het was en daarnamoest hij er zelf een tekenen. Hij maakte ook nog een heel poppetje 😁