Amerikaanse peuter (3) schiet broertje dood | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Het zoveelste ongeluk dat een kind zo word doodgeschoten door een kind. dat ze daar wapens hebben oke. maar zoiets laat je toch niet slingeren als er peuters rondlopen.:x wij laten toch ook de keukenmessen niet op tafel liggen.
nouja, mijn dochter van 3 kan in principe bij de keukenmessen als ze zou willen... Maar inderdaad, wéér een ongeluk met jonge kinderen en wapens triest
kan me daar ook kwaad om maken, je laat toch geen wapen onbeheerd achter, sowieso laat je wapens of messen niet in de buurt van kleine kinderen, jeetje arme broertje,
Heel sneu voor de schutter en "jammer" dat het binkie niet op slag dood was. Voor de ouders kan ik het niet zielig vinden, dit zijn namelijk niet echt spullen om te laten rondslingeren! Ik laat ook geen flessen spiritus open op tafel staan!
Sukkels van ouders! Het arme meisje heeft de rest van haar leven een trauma omdat ze haar broertje heeft doodgeschoten, terwijl het de schuld van haar domme onverantwoordelijke ouders is! :x
Ik vind het zielig voor alle betrokkenen. Zoiets doe je niet expres. Ja, het is nalatig. Ja, het is dom. Maar om het daarom niet vreselijk te vinden voor de ouders, vind ik echt niet kloppen. Die ouders moeten dit ook de rest van hun leven met zich meedragen.
Wat ontzettend zielig! Ben het toch wel eens met Nikki88. Zo'n fout kun je als ouders echt niet maken. Een pistool bij je kindjes laten liggen...
Dit. Verschrikkelijk dom om je wapen zo te laten liggen. Maar dat maakt het niet 'terecht' dat je kind dood gaat. Ik denk dat het schuldgevoel enorm zal zijn en dat je als ouder zijnde jezelf nooit meer in de spiegel kan aankijken. En arm meisje... trauma voor de rest van dr leventje. Je zou je broertje maar vermoorden!
Vooral ook een gevolg van het feit dat je daar gewoon pistolen/geweren en wat dan ook in huis mag hebben. Dan kunnen deze dingen idd gebeuren. het begint naar mijn mening al bij de overheid, en daarna bij de ouders. Wat het natuurlijk niet minder erg maakt maar niet iets wat totaal onverwacht is dat dit gebeurt!
Wat erg zeg en idd een pistool leg je niet ergens neer waar kinderen bij kunnen en sowieso een pistool niet geladen laten lijkt me als je kinderen hebt dat zou in apparte kluizen moeten liggen of werkt dat daar niet zo in Amerika
Toen ik de topictitel las dacht ik al:dit kan maar in 1 land gebeurd zijn en ja hoor..wéér in Amerika. Domme domme wapenwet, domme domme ouders..