Waar voel jij je baby bewegen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Koraal82, 21 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar voel jij de baby?

1. Down under maar hij ligt ook in stuit

2. Boven in mijn buik en hij ligt in stuit

3. Down under en hij ligt NIET in stuit

4. Boven in mijn buik en hij ligt NIET in stuit

5. Down under maar geen idee hoe hij ligt

6. Boven in mijn buik maar geen idee hoe hij ligt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Hoi,

Ik was ff nieuwsgierig of mensen waarvan de baby in stuit ligt de baby op andere plekken voelen bewegen als mensen waarvan de baby niet in stuit ligt. Ik voel met name helemaal onderin bewegingen (ik denk beentjes). Ik vroeg me af of mensen waarvan de baby niet in stuit ligt juist boven in de buik bewegingen voelen?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Overal voel ik hem! En hij ligt niet in stuit

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik voel der overal.
    Voetjes links bovenin, kontje rechts, hoofdje onderin en armpjes in het midden.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    overal eigenlijk. al ligt ze gewoon goed zeg maar. maar het meeste voel ik boven en aan de zijkant

5. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Ik klikte op bovenin en niet in stuit, maar het zijn meer de zijkanten in combinatie met de bovenkant. Eigenlijk dus overal behalve voor (placenta) en onderin voel ik ook weinig, maar niet niks. Maar ze is inmiddels zo groot dat ik me een en al baby voel :p

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Bij mij is meer de vraag waar ik haar niet voel:D. Overal. Ligt btw gewoon met koppie naar beneden.

7. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ik ben nog niet super ver, maar de baby ligt bij mij dwars. ( placenta wel laagliggend/achter). Ik voel de baby in het midden (beiden kanten), maar ook beneden ( een soort gekietel?) en af en toe een voetje boven? ja ja.. Ik vermoed een kleine acrobaat in mij te hebben:(:D

8. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Overal, en ze ligt niet in stuit. Maar het meeste bovenin, denk voetjes en billetjes.

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Meestal links boven, schoppen :)

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Vooral veel boven in in mijn buik, maar ook vaak onderin in mijn buik en ze ligt niet in stuit.

11. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Vaak rechtsonder en soms rechts. Ze ligt met dr hoofd beneden de de armen er langs. Voel regelmatig een flinke stopt in mn billen. Voor voel ik minder ivm placenta. Boven voel ik niets. Alleen dr billen die ze in mn maag gooit. Ga dan asociaal hikken en boeren ivm alle gassen in maagdarmkanaal.

12. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik voel alleen down under idd beweging. Moet ook enorm vaak kleine beetjes plassen, geen idee of dat ook met stuitligging te maken heeft . (Geen blaasontsteking oid) ga de gynaecoloog volgende keer met echo maar eens vragen . Heb het idee dat ze mijn hele blaas vertrapt.

Verder voel ik rechts aan zijkant vaak haar rug . Draait ze wat om haar as en heb ik een harde pijnlijke zijkant . Helemaal omdraaien doet of kan ze niet. Hopelijk gaat ze binnenkort wel "normaal " liggen.

Gehehehe eigenwijs kind :)

13. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hii ik voel haar ook overal. Vooral boven en in me zij. :D

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik voel de baby ook overal. Links bovenin en het midden wel het duidelijkst.

15. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ze ligt bij mij dwars en voel/zie haar bewegen onderin mijn buik. Maar ik ben ook nog maar 22 weken zwanger! :p

16. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier ook in stuit en tot een week of drie voelde ik alleen getrappel down under maar de laatste tijd voel ik het ook halverwege mijn buik. Ze ligt hier met haar handjes en voetjes naast het hoofd dus logisch dat ik haar ook wat hoger voel. Soms zakken de beentjes weer naar beneden en dan voel ik haar daar trappelen. En heel af en toe voel ik haar ook bovenin in mijn buik maar heel zachtjes, denk dat het dan een handje is of druk van het hoofdje.

17. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hier voel ik haar stampen links onderaan, soms.voel ik haar ook in de buurt van mijn ribben, maar das meer duwen (voor meer ruimte,:)) ze ligt hier nog altijd in stuit...

18. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Overal maar vooral rechts En bij mijn navel.
    Hij ligt met zijn hoofdje naar beneden, kontje rond de navel en voetjes rechts.

Deel Deze Pagina