Hoi, Ik was ff nieuwsgierig of mensen waarvan de baby in stuit ligt de baby op andere plekken voelen bewegen als mensen waarvan de baby niet in stuit ligt. Ik voel met name helemaal onderin bewegingen (ik denk beentjes). Ik vroeg me af of mensen waarvan de baby niet in stuit ligt juist boven in de buik bewegingen voelen?
Ik klikte op bovenin en niet in stuit, maar het zijn meer de zijkanten in combinatie met de bovenkant. Eigenlijk dus overal behalve voor (placenta) en onderin voel ik ook weinig, maar niet niks. Maar ze is inmiddels zo groot dat ik me een en al baby voel
Ik ben nog niet super ver, maar de baby ligt bij mij dwars. ( placenta wel laagliggend/achter). Ik voel de baby in het midden (beiden kanten), maar ook beneden ( een soort gekietel?) en af en toe een voetje boven? ja ja.. Ik vermoed een kleine acrobaat in mij te hebben
Vaak rechtsonder en soms rechts. Ze ligt met dr hoofd beneden de de armen er langs. Voel regelmatig een flinke stopt in mn billen. Voor voel ik minder ivm placenta. Boven voel ik niets. Alleen dr billen die ze in mn maag gooit. Ga dan asociaal hikken en boeren ivm alle gassen in maagdarmkanaal.
Ik voel alleen down under idd beweging. Moet ook enorm vaak kleine beetjes plassen, geen idee of dat ook met stuitligging te maken heeft . (Geen blaasontsteking oid) ga de gynaecoloog volgende keer met echo maar eens vragen . Heb het idee dat ze mijn hele blaas vertrapt. Verder voel ik rechts aan zijkant vaak haar rug . Draait ze wat om haar as en heb ik een harde pijnlijke zijkant . Helemaal omdraaien doet of kan ze niet. Hopelijk gaat ze binnenkort wel "normaal " liggen. Gehehehe eigenwijs kind
Ze ligt bij mij dwars en voel/zie haar bewegen onderin mijn buik. Maar ik ben ook nog maar 22 weken zwanger!
Hier ook in stuit en tot een week of drie voelde ik alleen getrappel down under maar de laatste tijd voel ik het ook halverwege mijn buik. Ze ligt hier met haar handjes en voetjes naast het hoofd dus logisch dat ik haar ook wat hoger voel. Soms zakken de beentjes weer naar beneden en dan voel ik haar daar trappelen. En heel af en toe voel ik haar ook bovenin in mijn buik maar heel zachtjes, denk dat het dan een handje is of druk van het hoofdje.
Hier voel ik haar stampen links onderaan, soms.voel ik haar ook in de buurt van mijn ribben, maar das meer duwen (voor meer ruimte,) ze ligt hier nog altijd in stuit...
Overal maar vooral rechts En bij mijn navel. Hij ligt met zijn hoofdje naar beneden, kontje rond de navel en voetjes rechts.