Peuter slaapkamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door exciting, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hier een kallax kast met nagenoeg lege bakken.
    Er zit een beetje speelgoed in voor wanneer ik boven bezig ben met de was oid.

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Bedankt voor de reacties! Het wordt gewoon een hoekje met een poef of leuke stoel, en iets aan de muur! 🙂

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier staat er voorlopig de commode, nachtkastje met nachtlampje, kleerkast, een tentje met knuffels in, een grote knuffelbeer en een mat. Maar ze slaapt nog in haar ledikant :)
    Speelgoed gaan we onder houden, boven wordt toch niet gespeeld (Tot nu toe).

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter Had een hobbelpaard in haar kamer staan.
    Mijn zoon zn kamer nu Is ook leeg. Hij slaapt nog wel in ledikant maar dat Is ook het enige wat er staat. Hij heeft een vaste inbouwkast dus ook een kledingkast Was niet nodig...
    Ik wil nog een foampuzzelmat neerleggen met een mooie speelgoedzak erop, een plankje boven zijn bed met een lampje en een mooie poster oid.

5. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Die matten zijn best vervelend met schoonmaken.

6. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Op Pinterest barst het van de toffe ideetjes!!! Ik zou zeker daar kijken!

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Voor uk gaan we de kamrr aanpassen wanneer hij zijn nieuw bed krijgt. (Bijna3)
    Hij heeft nu een kast, commode, hobbelpaard, vloerkleed en een stoel.

Zo meteen gaat de commode weg, leeshoek hebben we al een diepe vensterbank voor met een mooi kussen over de hele breedte. Je zou bij je poef leuke boekenrekjes kunnen hangen staat meteen leuk aan de muur. (Veel mensen gebruiken het houten kruidenhekje van de ikea)

Betreft speelgoed hebben we een bakje duplo staan, boekjes speelt bijna nooit boven.

Je zou altijd nog een lack ikea tafeltje met stoeltje neer kunnen zetten wanneer hij groter is.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Wij hebben alleen een commode (als kleding kast) en een bedje staan voor zoon (ruim 1.5)
    Oh en een potje staat daar :)

En zoon van bijna 3 heeft alleen een bed 😂 die slaapt in een stapelbed bij zus.

Ze spelen nooit boven, dus hoeft er ook geen speelgoed daar te staan :)

9. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Onze zoon heeft een grote zolderkamer. Naast een peuterbed, kledingkast en ladekast heeft hij een riddertent van Ikea staan. Ook een grote blauwe speelgoedkist van Ikea. Dat is een grote la die je aan de voorkant open kunt schuiven. Als hij wat ouder is kun je hem als bureautje gebruiken.

Verder een groot speelgoedkleed, een autoweg ook van Ikea, en een kist met diverse soorten speelgoed.

Oh en een grote feautuille, die stond ook op zijn babykamer, daar lezen we s avonds voor het slapen gaan samen een boekje.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn dochter kreeg met 2,5 jaar een 1-persoonsbed, een kledingkast en een boekenkastje, plus een zitkubus. Er staat ook een rechte stoel waar we op zitten als er wordt voorgelezen of als ik haar op schoot neem om haar haren te doen. Nu staat er in een hoek ook nog een grote vierkante tafel van 80x80 cm waar haar prinsessenkasteel van Playmobil op staat (die tafel hadden we over). In het midden een groot tapijt (verder is het een houten vloer). Als ze naar groep 3 gaat, krijgt ze waarschijnlijk een bureau.

Mijn zoontje krijgt een Flexa 1-persoonsbed, een kledingkast (Pax van Ikea), een Flexa boekenkastje, stapelkisten voor speelgoed, en een tapijt bij het bed. Waarschijnlijk bouwen we zijn Stokke-commode om tot een speeltafeltje dat op zijn kamer komt te staan. TZT vervangen we dat dan door een bureau.

Deel Deze Pagina