hoeveel nexium..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Patjuh2010, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Krijgt jullie baby van 5 maanden of 6,5 kg?? Ik vraag dit omdat mijn zoontje met 10 weken en 4 kg 2 x daags 7,5 ml voorgeschreven heeft gekregen, maar heb het idee dat dit niet meer voldoende werkt... Hij wordt erg vaak kreunend wakker snachts....

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook die dosering. Caitlyn is nu bijna 6 maanden en tegen de 6,5 kilo ws, en hier is dat nog voldoende.
    Dat kreunend wakker worden, gaat dat dan ook gepaard met andere reflux-klachten, of zouden het bijv ook tandjes kunnen zijn, om maar iets te noemen?

3. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Geen tandjes te voelen nog... Niks te zien.. Het slikken, hele kleine beetjes spugen, wat hij eerst niet deed, dat doet ie wel.. Moet zeggen dat het er wel heel erg op lijkt weer, maar in mindere maten zeg maar.. Bel straks KA wel ff om te vragen

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier met 9 weken (6,1 kg) 1x per dag 7,5 mg. Werkt tot nu toe perfect. Is dit het enige wat je zoontje tegen reflux krijgt? Mijn zoontje krijgt ook nog een medicijn dat ervoor zorgt dat het eten sneller van de maag naar de darmen gaat, zodat hij niet meer zo lang na de voeding blijft spugen. Sinds hij dit krijgt is het spugen helemaal gestopt en lijkt hij ook bijna geen last meer van zn reflux te hebben.

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Hier krijgt zoontje 1x per dag 7 ml. Ging op gewicht. Volgens mij helpt t ook minder. Geef dus ook best vaak 8. Maar als ik het zo lees geven jullie al meer per dag?
    Andere medicijnen hebben wij niet.
    Hij heeft verborgen Reflux maar dagen dat ik minder geef spuugt hij opeens veel en dat terwijl hij nooit spuugde.
    Hij wordt ook kreunend wakker snachts. Zou dat er ook mee te maken hebben?

6. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Heb gebeld en hij krijgt nu 2 x 10 ml om te proberen ( 2 x 3/4 zakje) klinkt al gelijk weer zoveel, maar ja hoop dat t werkt.
    Dat kreunen heeft er bij ons zeker mee te maken vannacht ook kreunen, ik ga kijken is zn hele wang nat, met vieze zure maaginhoud.. Zo sneu :(!! Dit deed hoj ook constant voor hij met medicatie begon. Huilen deed hij dan ook wel af en toe, maar hier was t altijd meerendeels kreunen wat hij deed/doet...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als dat niet helpt, zou je kunnen kijken of motilium wel helpt: dat helpt de maag sneller te legen, waardoor de voeding niet meer omhoog kan komen.
    10 ml is 2/3 trouwens... ;)

8. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    O sorry dat bedoel ik! Beetje slaaptekort ;) hihi

Deel Deze Pagina