mijn dochter heeft iedere keer als ik haar uit bed haal haar romper, luier en slaapzak uit. ik heb de zak al achterstevoren aangedaan maar die doet ze bij het hoofduiteinde uit. nu zeggen sommigen wel dan naai je de zak wat korter zodat ze via de bovenkant er niet meer uit gaat maar (mijn kraamverzorgend die ik bij mijn dochter zoon heb gehad) had een verhaal dat een kindje er wel in kon met zijn/haar hoofd maar niet meer terug en dan kan ze natuurlijk stikken.wie heeft evtentueel een oplossing of is het gewoon een fase ? gr patricia
Je kunt nog proberen om de zak achterstevoren en dan binnenstebuiten aan te doen, dan kunnen ze moeilijk bij het lipje van de rits komen..
Misschien over stappen op een dun lakentje inplaats van een slaapzak. Mijn dochtertje is ook erg creatief en sinds vorige week slaapt ze onder een lakentje en dit gaat best goed. Natuurlijk moet ze wennen maar ze blijft er braaf onder liggen en trekt geen rompertjes en luiers uit.
Hoe oud is je kleine? Want laura slaapt allang niet meer in een slaapzak. Die heeft gewoon een dekbedje. Als ze het koud krijgt kruipt ze er echt wel onder.
met de luier kan je de sluiting aan de achterkant doen heb ik ook een tijdje gedaan bij mijn zoontje en toen kreeg hij hem niet meer uit
ja idd, slaapzak uit en dan onder een laken? en wat gebeurd er als ze niks aan heeft? ik heb geen ervaring want min dochtertje trekt {nog} niks uit maar heeft ook geen slaapzal aan. ze mag ook zelf kiezen of ze de pyama aan wil, als het warm is... miscchien beetje het heft in eigen handen geven? of is misschien die slaapzak de prikkel tot uitkleden? of de sport dat mama reactie geeft?