wie weet waar ik niet al te dure ( maar wel goede) kinderschoenen kan kopen? ik kocht vaak elefanten schoenen bij van Haren maar onze van haren heeft geen elefanten meer. Moet ik of naar een andere plaats of via internet bestellen. Dit kan natuurlijk maar was benieuwd welk merk of waar jullie de kinderschoenen kopen
Hier oa Elefanten inderdaad van Van Haren, Woeffies van Bristol, maar ook allerlei 'gewone' huismerken van Scapino, Bristol, Van Haren etc. Net waar mijn oog opvalt. Kunnen ook leuke aanbiedingen online zijn van normaal 'duurdere' merken.
Hier past bij mijn zoon, dr visser van scapino goed. Lekker via internet bestellen en passen in de winkel. Mijn dochter pastte alleen schoenen van shoesme! (70 a 80 euro per paar...)
Vooral de kleinere maatjes zijn ideaal daar. Nu ze grotere voeten krijgt hebben ze minder leuks.... Wel leuke laarzen nog maar daar heb zomers zo weinig aan
Scapino, leuke en goede schoenen voor leuke prijzen. Ik koop ze eigenlijk altijd daar. Vind andere merken of veel te duur of totaal niet mijn smaak.
Bobbies shoes bij van haren bevielen hier beter als de elefants, elefants staan nog wel op de site van van haren
Wij gaan naar twee winkels in de buurt. Goed meten, goed advies en goede schoenen. Al maakt het erg verschil wat voor voetjes je kindje heeft. Maar wij zijn vaak wel 70-90 euro kwijt. Ik weet dat scapino wel aardige schoenen heeft van dr visser. Maar passen en goed kijken naar hoe de schoen zit en waar de stevigheid zit, is heel belangrijk. Niet te los, niet te strak, juiste groeimogelijkheid, stevige hak, zool moet 'dubbelklappen' op het juiste punt. Dus goed kijken, ook bij de duurdere winkels!
Er is een "les" over goede schoenen en als je die in gedachten hebt, dan kan je ook in de goedkope winkels kijken of een schoen goed is. Afspeelpagina / Vara Kassa