mijn hart breekt ook als ik dit lees ( met tranen in mijn ogen) verschrikkelijk zeg!! dat arme kind! en dan ook nog dat stukje van naast der moeder gaan liggen oh oh verschrikkelijk!!! zouden jullie ook niet gelijk eten enz ergens neer zetten waar de kids bijkomen.? ik krijg na dit soort berichten wel de neiging..
Ja die neiging kreeg ik ook gelijk. Gelukkig komt mijn man iedere avond gewoon thuis en zou mijn moeder wel polshoogte komen nemen als ik een hele dag niet bereikbaar zou zijn. Hoop wel dat dit eye opener is voor alle alleenstaande ouders.
oh wat erg zeg. wat moet dat kindje geleden hebben. maar zou ze niet gehuild hebben dan, dat buren wantrouwig werden??? heb mijn vriendin uitgelachen dat ze haar kindje al heel vroeg wees hoe de telefoon werkte en dat als iets met mama is, dat ze dan op de 1 en hoorntje moet duwen.... (telnr van opa en oma) Zo gek is dat idee nog niet he
Wat verschrikkelijk! Mijn zoontje is van dezelfde leeftijd, verschrikkelijke gedachte gewoon dat zoiets kan gebeuren. Arm arm kind, niemand die er op tijd bij was..
Ach wat vreselijk, zit gewoon te huilen hier. Zie het zo helemaal voor me, en mijn hart breekt gewoon... Wat moet dat kleine meiske een verdriet en angst gehad hebben. Vreselijk ook voor de mensen die dit aangetroffen hebben. Denk dat je daar psychisch een flinke klap van krijgt... Weet niet wat ik nog meer moet zeggen, man wat verschikkelijk.. Dit beeld krijg ik de komende dagen niet uit m'n hoofd..
Ik hoef niet zo vaak te huilen van nieuwsberichten maar dit is er één waar ik wel van moet huilen. Ik zie mijn kleine mannetje al zoeken naar eten (wat hij hier in huis ook niet kan vinden omdat hij er niet bij kan) en dan naast mij op de grond gaat liggen.... Gelukkig ben ik nooit lang alleen thuis.
Een kippenvelmoment helaas in negatieve zin. Wat vreselijk zeg! en de moeder nog zo jong! En de hulpverleners die beide dan ontdenkt. Lijkt me ook traumatiserend! ff oftopic: een kind kan wel degelijk snel zijn uitgehongerd, zeker als het helemaal geen vocht toegediend krijgt. Mijn dochter heeft in het zkh gelegenen afgelopen januari, omdat ze niets binnen hield. in 3 dagen tijd was ze flink afgevalen, holle ogen en was ze echt heel dun geworden en dat terwijl ze dus regelmatig nog vocht van ons kreeg. Moet je nagaan als een kleintje helemaal niets meer binnenkrijgt! Ze zeiden in het ziekenhuis dat we niet later hadden moeten komen.