vooral dat laatste stukje, dat ze met haar laatste krachten de verzorgingskussen nog naast mama heeft weten te leggen en zo wachtend op haar dood. ze wilde denk ik zo graag een knuffel van de moeder. moet echt angstaanjagend zijn geweest voor die kleine . moeder die niet reageerd, geen eten of drinken en niemand die je komt helpen. verschrikkelijk
Wat een vreselijk bericht... Ik vraag me ook gelijk af of niemand in de omgeving het kleine meisje heeft horen huilen/gillen... Kabaal gehoord of iets dergelijks... Vreselijk! Vooral het stukje dat ze het voedingskussen naast haar moeder heeft gelegd en daar is gestorven... pfff
Wat vreselijk Wat moet dat meisje een verschrikkelijke 3 dagen hebben gehad.. Ik krijg er tranen van in m'n ogen..
Ja, die gedachte kreeg ik ook meteen.. ik lag er nog over na te denken toen ik gisteravond in bed lag, kreeg gewoon weer een brok in m'n keel. Zoals iemand schreef, vreselijk dekt de lading niet, het is zo erg dat het niet in woorden uit te drukken valt.
ik heb er de hele nacht van wakker gelegen en alhoewel dit soort dingen niet mogen gebeuren... kan het helaas wel. ik heb ook buren (met kinderen) die ik niet elke dag zie. Geen verdachte gevoelens erbij. Echter als ik een kind zou horen huilen, zou ik na 1 dag toch echt polshoogte gaan nemen.... Arm kind... waar was de papa eigenlijk?
Pffff, wat afschuwelijk... Als je uitdroogt valt je lichaam ook in. We bestaan immers voor het grootste deel uit water.
Idd zo afschuwelijk...heb er een knoop van in mn maag. Wat zal dat kindje zich ellendig, bang en alleen gevoeld hebben En verlangt hebben naar een knuffel haar mama... He ik had dit beter niet kunnen lezen...krijg het niet uit mn hoofd
Ik dus ook Ben zelf 32 en mn dochter 2 en ben alleenstaand..moet er niet aan dénken zeg! Kon toen ik het las niet stoppen met huilen, heb mn dochtertje bij me gehouden vannacht. Ik heb serieus geen oog dichtgedaan, zie dat meisje (al weet ik niet hoe ze eruit zie) de hele tijd voor me, het laat me gewoon niet los! Wat moet het toch erg zijn geweest voor haar! Mama die niet wakker wordt, geen kusjes, geen knuffels, geen eten en drinken..ooh arm arm arm meisje!! Toen ik mn dochtertje zo vrolijk rond zag huppelen vanochtend moest ik gelijk weer aan haar denken, hoe ze drie dagen lang in het huis heeft rondgelopen, een vieze luier..en dan 's nachts helemaal alleen..wat moet dat meisje een angst gehad hebben! En hoe ze aan haar einde naast mama is gaan liggen, om maar niet alleen te zijn..dat maakt me zo verdrietig Ik weet dat het gebeurd, ben niet naïef, en nee ik sluit mijn ogen daar niet voor maar ik zou zoooo graag willen dat ik dit bericht nooit had gelezen. Het knaagt gewoon aan me
Pfff vreselijk, krijg er een brok van in mijn keel... dat arme kindje. Mijn zoon kan hier ook niet bij eten en drinken komen bedenk ik mij meteen. Ik ben zelf alleenstaande moeder en ik heb ook wel eens de angst van stel je voor dat mij wat gebeurt (plotseling overlijden) dan kan mijn zoon ook niks. Ik heb het er laatst met mijn buren over gehad en zij zeiden als wij niks zouden vernemen naast ons en/of we horen je zoon een hele tijd huilen en wij horen jou dan niet o.i.d. dan komen we meteen kijken en we slaan desnoods een raam in. dit maakt mij wel wat geruster dus. maar het is iets wat wel in je hoofd om speelt en dat het dan ook nog echt gebeurt is is vreselijk!
Dit is een van de meest afschuwelijke berichten die ik ooit heb gelezen Heeft niemand dat kindje horen huilen vraag ik me af? Ongelofelijk... maar het feit dat ze al uitgemergeld was, geeft aan dat ze al flink ondervoed moet zijn geweest.... wat een drama. edit: wij hebben hier wel eten en drinken in de kasten waar Charlotte bij kan (pakjes fristi, chocomel, de koekjes enz) en ik bedacht laatst of ik ze niet in een hogere kast moet zetten want ze zit elke dag in die la. Ik laat ze staan, dat weet ik nu wel zeker...
Sjee wat erg!! Ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt (tja, niemand niet natuurlijk). Niet om het een of ander, maar wat is er dan met de moeder gebeurd??!!
echt een vreselijk bericht zeg...bah....word er echt misselijk van. Denk dat de situatie al niet goed was aangezien het meisje uitgemergeld was. Wel raar dat niemand het meisje heeft horen huilen maar misschien had ze al geen energie meer om te huilen? Ik heb ook geen eten en drinken liggen op plaatsen waar mijn dochter bij kan. Overdag staat er wel altijd een bekertje diksap wat ze zelf kan pakken als ze dorst heeft maar dat is ook alles. Heb gelukkig wel mensen in mijn omgeving die meteen alarm slaan als ik niets van me laat horen..denk dat ze vrij geisoleerd leefden. Erg zielig.
Jeetje wat heftig!! Hier ben ik altijd zo bang voor he! En nou lees je het dat het echt gebeurd! (al zouden ze mij wel eerder missen hoor) Maar wat erg dat arme kind..
Wat ontzettend triest! Ja, hier is er ook niet veel te eten te vinden in huis, zonder op stoelen te klimmen. De ijskast gaat ook niet makkelijk open, best zwaar. Lijkt me echt vreselijk. In Duitsland las ik tijdens mijn vakantie eens een blad waarin een artikel stond over een meisje van een jaar of 8 dat was gevonden in een flat. Haar ouders hadden haar jarenlang op haar kamer gehouden en amper eten gegeven of verzorgd. Er stond alleen een bed en zelfs het matras had ze gedeeltelijk opgegeten van de honger. Het meisje woog 9 kilo. Zowaar hebben ze geloof ik zichzelf na haar hongerdood nog aangegeven. De buren wisten niet eens dat ze een kind hadden, het raam was met folie afgeplakt. Ze had nog wel een broertje, die was uit huis geplaatst, omdat ze daar niet voor konden zorgen. Er stonden foto's bij en dat was zo verschrikkelijk om te zien. Wat een leven moet dat kind gehad hebben. Dacht er gelijk weer aan toen ik dit las.