AFGRIJSELIJK! Hier draait je de maag gewoon van om. Wat moet dat toch verschrikkelijk zijn geweest voor dat arme meisje. Ohohohoh, ik zie het helemaal voor me, zo'n klein meisje wanhopig... verschrikkelijk zeg!
Vreselijk, ik zit hier tranen met tuiten te huilen, wat verschrikkelijk dat ze zo heeft lopen zoeken naar eten. En het enge, het kan mij of iemand anders ook zo gebeuren... Als je alleenstaand bent, of je partner een paar dagen weg is voor werk of wat dan ook. Zo erg
zit hier ook gewoon te huilen....kan normaal wel ergens tegen maar jeetje wat een vreselijk nieuws...kan ook niet begrijpen dat niemand dat kind gehoord heeft of buren niets door hebben gehad....
PFff wat een vreselijk nieuws. Ik zie ons eigen kindje door het huis scharrelen op zoek naar eten en drinken! Zouden vast geen verdere fam. hebben want als mijn schoonmoeder bijv. een dag niks van mij gehoord heb dan wordt er al gebeld en denkik wel gekeken. Wat erg!!!
oo wat verschrikkelijk.. arm arm meiske.. bij mama gaan liggen omdat ze niet alleen wilde zijn. ze heeft waarschijnlijk ok geslapen naast haar moeder. zo zo zielig. hier zou het niet gebeuren gelukkig, omdat ik dagelijks contact met de buren heb, een man die s avonds thuis komten een eten op een bereikbare plaats en ook het honden drinken op de grond heb staan en als ze dorst hebben snappen ze dat wel .. Maar oo wat doet dit een moeder hart zeer en ergens hoop ik dat de moeder dit als een een hemel is ofzo nooit zal weten hoe haar dochter is gestorven. Zeker is het nu nu van een kindje snel leren waar een telefoon is en hoe hij/zij moet bellen wel duidelijk. oo wat erg..tranen.. brrr
Echt afschuwelijk, heb er de hele dag aan moeten denken... Hoeft trouwens helemaal niet per se dat het kindje van tevoren al ondervoed was hoor. Je lichaam maakt eerst alle reserves op voordat je sterft aan niet eten en drinken, dan ben je hartstikke uitgemergeld, ook binnen 3 dagen.
Dat soort dingen ben ik zooo bang voor he. Je hoort tegenwoordig de raarste verhalen. Maar sinds dat nieuwsbericht van die 20jarige meid(popstars kandidate) die sochtends gewoon niet meer wakker werd... Laat ik mijn man mij elke ochtend om half 8 smsen als hij weg is voor zn werk. Je moet er toch niet aan denken dat je kleintje moederziel alleen in huis achterblijft als jij niet meer wakker word?Eten is er genoeg, maar ook een messenblok op het aanrecht of scharen in de la...Zoveel gevaren.
bah, zit er gewoon van te huilen. dat het kindje dr kussen heeft gepakt om naast dr moeder te gaan liggen... echt afschuwelijk
Verschrikkelijk, hier heb ik gewoon geen woorden voor. hartverscheurend als ik bedenk hoe dat kindje moet hebben rond gescharrelt in huis op zoek naar wat eten. Dit is ook iets wat wel vaker door mijn hoofd is gegaan, dat ik bijv. niet meer wakker wordt en mijn dochtertje daar alleen is. Ik ben alleenstaand, al weet ik wel dat als ik een dag geen telefoon op neem dat er alarm wordt geslagen. Elke dag telefonisch contact moeder en een vriendin. Maar dat dit heeft moeten gebeuren is echt vreselijk...
Wat verschrikkelijk, arm kindje. Ben echt verdrietig als ik zoiets lees. Ik had met alle liefde voor dat kindje willen zorgen.
Jeetje....wat een naar bericht! Dat arme meisje, en die moeder zal ook wel bezorgd geweest zijn als ze door heeft gehad dat ze dood ging. Verschrikkelijk! Wel heel vreemd dat buren geen alarm hebben geslagen als ze het kind zo lang horen huilen. Tenminste, ik ga er van uit dat het kindje gehuild heeft.