Peuter sterft 3 dagen na mama (schokkend bericht)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Flutterby, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier zijn geen woorden voor
    in en in triest

2. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    AFGRIJSELIJK! Hier draait je de maag gewoon van om. Wat moet dat toch verschrikkelijk zijn geweest voor dat arme meisje. Ohohohoh, ik zie het helemaal voor me, zo'n klein meisje wanhopig... verschrikkelijk zeg!

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat afschuwelijk zeg...

4. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ohww.... :(
    In en in triest..

5. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Vreselijk, ik zit hier tranen met tuiten te huilen, wat verschrikkelijk dat ze zo heeft lopen zoeken naar eten. En het enge, het kan mij of iemand anders ook zo gebeuren... Als je alleenstaand bent, of je partner een paar dagen weg is voor werk of wat dan ook. Zo erg :(

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    verschrikkelijk......

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik moet echt huilen van dit berichtje... arm kindje.

Ze is nu vast heeeeel gelukkig in de hemel :(

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    zit hier ook gewoon te huilen....kan normaal wel ergens tegen maar jeetje wat een vreselijk nieuws...kan ook niet begrijpen dat niemand dat kind gehoord heeft of buren niets door hebben gehad....

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    PFff wat een vreselijk nieuws. Ik zie ons eigen kindje door het huis scharrelen op zoek naar eten en drinken! Zouden vast geen verdere fam. hebben want als mijn schoonmoeder bijv. een dag niks van mij gehoord heb dan wordt er al gebeld en denkik wel gekeken.

Wat erg!!!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oo wat verschrikkelijk.. arm arm meiske.. bij mama gaan liggen omdat ze niet alleen wilde zijn. ze heeft waarschijnlijk ok geslapen naast haar moeder. zo zo zielig.

hier zou het niet gebeuren gelukkig, omdat ik dagelijks contact met de buren heb, een man die s avonds thuis komten een eten op een bereikbare plaats en ook het honden drinken op de grond heb staan en als ze dorst hebben snappen ze dat wel ..

Maar oo wat doet dit een moeder hart zeer en ergens hoop ik dat de moeder dit als een een hemel is ofzo nooit zal weten hoe haar dochter is gestorven.

Zeker is het nu nu van een kindje snel leren waar een telefoon is en hoe hij/zij moet bellen wel duidelijk. oo wat erg..tranen.. brrr

11. 4days

4days Niet meer actief

Echt afschuwelijk, heb er de hele dag aan moeten denken...

Hoeft trouwens helemaal niet per se dat het kindje van tevoren al ondervoed was hoor. Je lichaam maakt eerst alle reserves op voordat je sterft aan niet eten en drinken, dan ben je hartstikke uitgemergeld, ook binnen 3 dagen.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat soort dingen ben ik zooo bang voor he.
    Je hoort tegenwoordig de raarste verhalen.
    Maar sinds dat nieuwsbericht van die 20jarige meid(popstars kandidate) die sochtends gewoon niet meer wakker werd...
    Laat ik mijn man mij elke ochtend om half 8 smsen als hij weg is voor zn werk.
    Je moet er toch niet aan denken dat je kleintje moederziel alleen in huis achterblijft als jij niet meer wakker word?Eten is er genoeg, maar ook een messenblok op het aanrecht of scharen in de la...Zoveel gevaren.

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    bah, zit er gewoon van te huilen.
    dat het kindje dr kussen heeft gepakt om naast dr moeder te gaan liggen...
    echt afschuwelijk :(

14. He jakkes..

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    na 3 dagen is een kind niet dood als ie niets eet. Drinken daarentegen is een ander verhaal.

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

#76 Arti13, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2010
    Verschrikkelijk :(:(

Ik ben er misselijk van. Moet er de hele tijd aan denken.

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Verschrikkelijk, hier heb ik gewoon geen woorden voor.

hartverscheurend als ik bedenk hoe dat kindje moet hebben rond gescharrelt in huis op zoek naar wat eten.

Dit is ook iets wat wel vaker door mijn hoofd is gegaan, dat ik bijv. niet meer wakker wordt en mijn dochtertje daar alleen is. Ik ben alleenstaand, al weet ik wel dat als ik een dag geen telefoon op neem dat er alarm wordt geslagen. Elke dag telefonisch contact moeder en een vriendin.

Maar dat dit heeft moeten gebeuren is echt vreselijk...

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw ben er echt helemaal naar van zeg! Verschrikkelijk

19. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Wat verschrikkelijk, arm kindje. Ben echt verdrietig als ik zoiets lees. Ik had met alle liefde voor dat kindje willen zorgen.

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Jeetje....wat een naar bericht! Dat arme meisje, en die moeder zal ook wel bezorgd geweest zijn als ze door heeft gehad dat ze dood ging. Verschrikkelijk!

Wel heel vreemd dat buren geen alarm hebben geslagen als ze het kind zo lang horen huilen. Tenminste, ik ga er van uit dat het kindje gehuild heeft.

Deel Deze Pagina