AD Bizar - Vader slaat zoontje (2) hersendood tijdens boksles (503189) Afschuwelijk Hier kan ik echt dagen mee in mn hoofd blijven lopen, dat arme arme kindje......................
Wat een kutvent! kan me echt ff niet inhouden!!!! Wat bestaan er gekken op de wereld? één behandeling voor die vent is om zelf een paar klappen te krijgen tot hij dood is. arm kindje
Tjonge jonge wat zijn er toch een rare mensen op de wereld. Je kindje van 2 jaar boksles geven, en allemaal klappen verkopen pfff arm kind.
wat een achterlijke... Zoiets doe je toch niet met een 2 jarige, alsie zijn zoontje zonodig boxles wilt geven dan WACHT je toch mee datie een jaar of 12 is ofzo wat een idioot >.<
vooral dat 15 klappen in een kwartier, dus elke minuut een klap, en dan zo hard dat hij uit bed vliegt. Wat moet dan jongetje een angst en pijn hebben gevoeld Huilen natuurlijk Afschuwelijk......
dat noem ik geen stoeien meer zeg wat erg voor dat jongetje de vader moet hem wel erg hard moeten hebben geslagen ook wat een idioot vreselijk en dan ook pas na een uur de ambulance bellen
Pff dan spoor je toch niet, arm kind! Ze zouden hem is even in een boxring moeten laten staan en hem laten toetakelen door professionele boxers.
Tssss dit is toch niet te geloven..... wat bestaan er toch een stelletje ongelofelijke idioten op deze wereld! Arm jochie...
levenslang opsluiten in een cel van 3 bij 3 met alleen maar op seks beluste celgenoten boven de 2 meter.. ik heb er buikpijn van.. dat arme jongetje.. ga nu even mijn eigen ventje goed knuffelen.. dit is echt ziek
Jeetje, ik krijg hier echt tranen van in mijn ogen. Wat een verschrikkelijke nieuwsberichten zijn er toch de laatste tijd. Ik kan er met mijn kop niet bij. En vraag me op sommige momenten echt af: WAAR GAAT DIT NAAR TOE? Als sommige mensen al geen gevoel hebben bij het doden/mishandelen van een baby/kind. Waar ligt die grens dan??