man vergeet vrouw aan het tankstation

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sydneys, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als het om een kind zou gaan was ik woedend. Maar nu heb ik toch tranen in mijn ogen van het lachen :)

Toerist vergeet zijn vrouw aan tankstation, pas 100 kilometer verder beseft hij zijn 'foutje' - HLN.be

Je vrouw vergeten aan een tankstation? Pijnlijk foutje toch. Pas na honderd kilometer besefte een verstrooide Argentijn dat 'er iets ontbrak', schrijft 'The Telegraph'.
    Het koppel had er net een deugddoende vakantie in Brazilië opzitten. Op de terugweg naar Argentinië liep het mis: Samuel ging tanken, trok naar het toilet en zette ongestoord zijn tocht verder. Helaas zonder zijn Claudia...

Dutje doen
    Hoe dat kunnen gebeuren is? De vrouw had op de achterbank de hele tijd een dutje liggen doen. Toen hij stopte, was ze zonder iets te zeggen uitgestapt om koekjes te kopen. Hun 14-jarige zoon die vooraan zat, was te druk bezig met spelletjes spelen op zijn gsm en had dus evenmin iets in de mot.

Claudia probeerde haar echtgenoot te bellen, maar er was onvoldoende bereik. De werknemers van het tankstation verwittigden dan maar de politie. In hun kantoor wachtte ze op de terugkeer van haar man.

"Zeer kwaad"
    Maar honderd kilometer heen en dan weer terug, dat duurt wel even. Met haar humeur ging het intussen van kwaad naar erger. "Toen hij na twee uur toch kwam opdagen, begon ze tegen de wagen te schoppen", aldus een agent in Passo Fundo. "Ze was zeer kwaad. Ze kon niet begrijpen dat het zo lang duurde vooraleer hij iets doorhad. Van fysiek geweld was geen sprake, maar ze was wel flink van streek."

Twee jaar geleden bakte een Duitser het nog bruiner: hij presteerde het om zijn kersverse bruid te vergeten tijdens hun huwelijksreis in Frankrijk. Pas na tweehonderd kilometer besefte hij zijn blunder en keerde hij terug naar het tankstation. Ook zij had op de achterbank liggen slapen.

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Haha erg!! wel super grappig !

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.879
    5.171
    113
    Home
    whahaha :D

4. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    😂😂😂😂

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Oei....

Hij vond het wel lekker rustig in de auto zeker....

6. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Conclusie: NIET op de achterbank gaan slapen 😂😂😂

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Lol, denk dat hij het gezeur zat was :p

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Hahahaha, dit is wel heel erg.

9. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Mijn opa en zijn vrouw hebben een boot en gaan regelmatig varen. Mijn opa was op een ochtend boodschapjes doen voordat ze zouden vertrekken met de boot en zijn vrouw lag nog te slapen na een late avond. Toen hij terug kwam gooide hij de trossen los en vertrok. Bij de eerstvolgende brug kreeg hij via de brugwachter een bericht of hij misschien die man was die zijn vrouw was vergeten ...

Ja dus :D Ze was wakker geworden en was gaan douchen op het vakantiepark waar ze hadden aangelegd. Iedereen die in de omgeving aan het varen was hoorde het bericht ook :p

10. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Man "vergeet" vrouw... ;)

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou moe zeg.....wel erg vaag....

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Waaah! Moet niet met mij gebeuren brrr helemaal in je eentje in een vreemd land alleen op een tankstation daar moet ik toch niet aan denken. Kan me voorstellen dat die vrouw kwaad werd maar vind het ook wel een grappig verhaal op zich :D Aan de ene kant kan ik me zo iets ook nooit voorstellen... Gelukkig was het geen kind dan was het wel gevaarlijk geweest.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik snap niet waarom die vrouwen niks zeggen of even een briefje neerleggen ofzo. Mijn partner zou dat ook kunnen overkomen - en MIJ even goed!

Als je het niet weet en je denkt dat die persoon op de achterbank ligt te slapen en je ziet een hoopje deken liggen, dan ga je niet zitten storen of voelen, maar gewoon rijden.

Trek dan gewoon je mond open, grijp je zoon bij zijn kladden of loop even naar je partner toe. Je ligt uren lang in de auto te slapen; die tien meter extra lopen doet vast weinig kwaad.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind zulke dingen nooit zo vreemd, zou mij misschien ook kunnen overkomen.
    Als je denkt dat iemand slaapt, let je daar verder toch niet op.

15. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik ohhhh wat erg :$ Dat gaat die man heel wat bosjes bloemen, schoenen en etentjes kosten :D

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik snap best dat dit gebeurd. Ik zou ook vooral mezelf voor mijn kop slaan. Als je de ander al die tijd niet hebt gehoord, snap ik best dat je ervan uitgaat dat ze nog steeds slaapt. Geef dan zelf ook even aan dat je bent uitgestapt!

17. Verox

Verox Niet meer actief

😂
    Ik zou ook woedend zijn!
    Maar als je het zo leest heel begrijpelijk...
    Of het mezelf zou overkomen? Misschien wel. Als je gehaast bent en even snel gaat plassen... Je bent waarschijnlijk meer met je kind bezig dan met je slapende man/vrouw.

Deel Deze Pagina