Titel klinkt zwwaarder dan het is hoor. Ik twijfel voor onze kids wat voor kados te geven Zoontje is 3,5 jaar. Ik denk aan: - Playmobil (iets met ridders of berghut); maar misschien nog net te klein voor? - playmobil 123 ( bijvoorbeeld boerderij of brandweerkazerne) misschien wordt hij daar snel te groot voor? - duplo (bijvoorbeeld trein); idem als vorige - toet toet autogarage of vliegveld ; idem als vorige - brandweerman sam speelgoed - mike de ridder kasteel; idem als playmobil 123 en duplo - houten boerderij met dieren - uitbreiding voor chuggington trein Dochter is 2. Ik denk aan: - babyborn pop - playmobil 123 ( woonhuis) - step; misschien nog te klein voor? - pinypon camper ( heeft ze ook al poppetjes van); idem als step - poppenhuis - poppenbed/ buggy Wat zouden jullie doen. Ik denk dat ze met al het bovenstaande blij zouden zijn, maar ja we moeten een keuze maken. Misschien nog andere goeie ideen
Kijk eens in dit topic, vindt je vast ook veel tips. http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/465779-grote-koop-jij-voor-sint-kerst-topic.html
Playmobil 123 zou ik niet meer doen voor een 3,5 jarige. Ik zou dan idd al gaan kiezen voor Playmobil vanaf 4 jaar. Duplo gaat tot een jaar of 5, dus dat kan nog prima. Step voor een 2-jarige misschien idd nog iets te vroeg. Misschien een loopfietsje?
Playmobile met 3,5 kan prima hoor. Ik zou die 123 versie niet doen. Daar groeit hij heel snel uit. Als ie al iets van Chuggington heeft, dan zou ik daar inderdaad een uitbreiding bij doen. Ik vind zelf allemaal nieuwe soorten speelgoed helemaal niet fijn. Duplo kan nog goed met 3,5. Daar spelen ze behoorlijk lang mee. En dan zou ik voor je dochter geen playmobile 123 doen, maar ook iets van Duplo. Zo kan je een grotere verzameling van 1 soort speelgoed doen, samen voor beide kids. Ook handig voor verjaardagen. Step is echt te klein voor een kind van 2. Voor een van 3,5 jaar is dat al best lastig. Dan zou ik voor een loopfietsje gaan.
Houten boerderij zou ik nu niet meer doen... zou zelf ook kiezen of op duplo te sparen of playmobil niet beide en mike de ridder is nu helemaal in Step vind ik zelf ook leuk, jongste wordt in jan 2 maar is al zo gek met een step... deze krijgt hij met kerst : Step Zeerover - Fietsen | Loekie kinderfietsen
Ik zou ook voor gewone Playmobil gaan en dan daar misschien iets van een boerderij/iets met dieren van ipv een houten boerderij. De toettoetgarage zou ik met 3,5 ook niet meer doen, vind ik meer iets voor een kind van 1,5. Misschien op speelgoedsites zoeken bij het speelgoed voor kinderen vanaf 4 jaar? Zo zoek ik zelf altijd, net iets boven de leeftijd die ze hebben. Lijstje voor je dochter vind ik leuk. Step met twee wielen achter kan best, denk ik.
hier een meisje van 2,5. ze is dol op playmobil. ( geen 123) ze heeft de camping, babykamer en nog wat dingen. ze krijgt het zwembad met 5 dec. juist dat kleine friemel werk vind ze leuk. ook heeft ze een step en kan dit prima. onze dochter krijgt nog wat playmobil, keukentje en misschien een babyborn .
Meeste heb ik geen idee van.. Maar hier ging playmobil met 3,5 al prima. (En desnoods leg je het nog even in de kast..) Maar wij hadden hier een heleboel playmobil van papa dus dat hebben we op een dag gewoon neergezet... Helemaal blij. En er zijn steppen voor kinderen van 2... Maar de onze is niet zo'n waaghals en had toen misschien beter een step met 3 wielen kunnen krijgen. Het steppen ging wel maar ze was steeds bang dat ze omviel. Op stepje van de buren met 2 achterwieltjes crosste ze heel de straat door.
Even over de step: mijn zoontje, niet bepaald een durfal, ging veel sneller op een step, dan op het loopfietsje! Een step kreeg hij twee maanden voor zijn derde verjaardag. Op z'n loopfiets wilde hij niet...pas na z'n derde verjaardag! (En meteen ook super goed en snel haha!). Dus stepje zou best kunnen...