Spreekt voor zich lijkt mij: Wie heeft bij de eerste een knip gehad en bij de tweede en derde weer een knip of uitscheuren?
bij de eerst heb ik een knip gehad, daarna dus 4 hechtingen en een week last bij de tweede scheurde ik iets uit, 1 hechting en maar 1 of 2 dagen iets van gevoeld naar mijn mening is een scheurtje sneller genezen en minder pijnlijk als een knip
Ik mis nog een optie, nl bij de eerste een knip (vaccuumpompverlossing). Bij de 2e geen knip of uitscheuren. Lidteken van de knip hield zich perfect en mijn meisje was echt niet de kleinste (4200 gram). Ik had alleen een klein, niet noemenswaardig wondje dat niet gehecht hoefde te worden...
bij de eerste een knip en uiteindelijk zelfs een totaal ruptuur. bij de tweede maar een klein beetje uitgescheurd.
Bij de eerste een knip en bij de tweede een totaal ruptuur. Dit kwam ook omdat de bevalling heel snel was en onze zoontje super snel te wereld kwam.
bij de 1e niet zo erg gescheurd, bij de 2e een flinke knip. ik scheur liever uit dan dat ik een knip krijg, echt veel meer last nu
Bij de eerste een knip gehad en bij de tweede een klein scheurtje. Bij de tweede sneller geheeld als bij de eerste.
Bij de eerste een flinke knip en iets verder gescheurd (de knip dan he!) (vacuumverlossing) Bij de tweede ook een knip, iets kleiner en niet verder gescheurd. (wederom een vacuumverlossing)
Haha ik ben dus een paar opties vergeten! Maar de knip zelf scheurt dus niet zo vaak uit voor de tweede keer. Ik was bang dat dat litteken zou gaan scheuren, lijkt me dat dat heel moeilijk heelt. Hopelijk kom ik er zonder scheuren van af
Bij de eerste een knip, bij de tweede een mini scheurtje met maar 1 hechting. Jeetje en wat een verschil! Na de eerste liep ik 2 weken als een oude oma, bij de 2de totaal geen last gehad, ideaal gewoon!