Toen ik vanavond mijn dochter van 2 een luier aan deed voor de nacht (overdags al een half jaar volledig zindelijk) zag ik ineens deze vlekjes zitten Het zit op haar beide billen en een paar op haar bovenbenen (voorkant). In sommige vd vlekjes op haar billen lijkt vocht te zitten. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Vanmiddag had ze dit nog niet volgens mij en gisteren zeker weten nog niet. Ik heb geen ander waspoeder gebruikt en luieruitslag is het zeker niet (daar ben ik wel bekend mee). Zover ik kan beoordelen heeft ze er geen last van (jeuk ofzo) Bekijk bijlage 329126
vd warmte ? Of heeft ze met haar billen ergens over geschuurd? zit het echt alleen op haar billen ? Zou ook nog kunnen bedenken dat het begin van waterpokken heeft maar dat begint niet klassiek op de billen en zag er hier ook wat anders uit
Ze heeft er een stuk of 5 op haar bovenbenen en 3 vlekjes op haar buik. Verder kon ik nog niks vinden op haar lichaam. Ze heeft nergens over geschuurd ofzo en heeft de hele dag met de lange broek aangelopen. Bij mijn zoon begonnen de waterpokken idd ook niet alleen op zijn billen maar ook in zijn oksels enzo vandaar dat ik de waterpokken er niet zo in herken.
Heel duidelijk de waterpokken kijk maar bij wiki heb je foto.s. sorry eerste korte berichtje. Ging wat mis. Mobiel.
Hmmmm ik zie niet echt vergelijking op foto's via wiki hahaha. Zit niks anders op dan morgen afwachten en kijken of het erger is geworden... dan weet ik wel voldoende
Vindt het niet echt op waterpokken lijken eerlijk gezegd! Hier ook wel ooit van die rode bultjes die de volgende ochtend weer weg...
kleine warmte puistjes? Of waterpokken, bij onze dochter begonnen ze wel in de luier...alleen op de billen en in de lies...daarna buik en zo verder...
Ik vind het ook niet lijken op waterpokken, maar eerder gewoon pukkeltjes. Idd die warmtebultjes (maar hoeft volgens mij niet altijd door warmte te ontstaan). Ik heb ze ook wel eens op mijn wangen en bovenarmen gehad.
Hier nog een beeld van een blaasje op haar rechterbil (foto hierboven is van linkerbil ) Oh ja; ter aanvulling, ze is sinds een of 3 weer verkouden. Bekijk bijlage 329192
Waarom ik aan waterpokken denk is omdat er vocht in de blaasje zit. Warmte uitslag ziet er vaak anders uit rauwer. Pas geleden had mijn zoon een allergische reactie. Die had. Netelroos ziet er ook weer anders uit. Maar ja ik kan het ook mis hebben maar voor als nog blijf ik bij mijn waterpokken
Mijn jongste heeft een nogal gevoelige huid en haar billetjes zien er regelmatig zo uit, met name een dag na hevige luieruitslag. Inderdaad ook veel pukkeltjes, sommigen met vocht. Bij haar trekt het vanzelf weer weg.