goedkoop hondenartikelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    dacht dat ik al een topic had gemaakt....

we hebben een goedkope site gevonden.... ben nu iedere maand kapitalen bij de dierenwinkel kwijt (gemiddeld rond de 150-200euro) alleen aan lekkernijen en kluiven....
    nu heb ik op deze site 100 runderoortjes besteld en 15 dental kluiven botten en gedroogde pens en een mooi kleed en het scheelt me echt vreselijk veel geld... ja tis allemaal wel veel wat je besteld maar als ik dit 1x in de maand doe leg ik en een voorraadje aan en ben veel minder geld kwijt....

misschien voor nog paar mensen een tip.... oh ja en je betaald geen bezorgkosten boven de 29 euro bestelling...en bij mijn ouders was het drie dagen na betaling geleverd...

als je er gebruik van wil maken stuur me ff een pb met je mailadres dan krijgen jij en ik allebei 5 euro korting

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    van plaats altijd hondensnoep zijn sommige ook heel blij met een plakje brood.
    Elke keer zoveel snoepen is slecht voor hun tandjes.
    Ze krijgen hier 1 x per maand een bot, en elke dag een kleine snoepje, en als me schoonouders komen is hety ook feest.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh nou het ze krijgen hier tandenborstelbotten dus dat zal zeker niet slecht zijn voor de tandjes en staat algemeen bekend dat botten kluiven goed voor de tanden zijn

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Onze Huub heeft helaas een gevoelige spijsvertering en krijgt heel soms een stukje denta-stick. Maar hij is dan 10 x zo blij lijkt wel.

Verkopen ze er ook royal canin sensitive brokken? Maar wat zouden de verzendosten van een zak van 4 kilo wel niet zijn?

Ik koop alles bij de Jumper. Dat scheeld op de zelfde brokken minimaal € 2,00 bij andere winkels.

Groetjes Cynthia

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind brood juist slecht, honden zijn niet gemaakt op het verteren van granen en veel vezels ;)

Botten en oren zijn echt niet slecht voor de tanden, tis juist goed voor de tanden om te kluiven. Als je je hond alleen maar brokken geeft, hebben ze vaak veel meer aanslag en stinken ze uit hun bek.

6. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Verkopen ze alleen voer of ook andere dingen? Wij moeten nl nog een goeie riem en halsband hebben voor onze hond!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ze verkopen vanalles :)

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Mijn dierenarts vertelde mij, als ze te veel van snoep krijgen het slecht is voor de maag, darm enzovoort, het glazuur van de tanden kan ook kapot gaan, en dan worden de dierenarts kosten niet zo leuk.
    Brood is soms ook niet altijd even goed, hier krijgen ze het ook maar heel af en toe, vooral als een aan de dunne is, helpt een half broodje al erg veel.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tja, je hebt snoep en snoep ;) Als je ze van die kartonnen staafjes geeft die je in verschillende kleurtjes hebt, kan ik me voorstellen dat dat niet goed is.
    Mijn honden krijgen botten van de slager, nooit tandproblemen gehad.

10. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    150 tot 200 euro :confused: Daar geef ik 4 grote honden 5 weken lang elke dag vers (BARF) eten van (konijndelen, parelhoen, lam enz.) mijn honden krijgen nooit een tussendoortje, ze moeten het doen met hun ochtend en avondmaal, en ik heb nooit problemen met ze.

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik vraag me ook af hoeveel honden je wel niet hebt dat je 150-200 euro per maand ( :confused: ) uitgeeft aan SNOEP voor ze?

hier een kleine hond, die best wel eens wat lekkers krijgt, maar dat kost me nog geen tientje per maand....

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    3 grote joekels van honden....
    der gaat van alles door hier, buffels, runder oren, varkens oren, pens, bullenpezen, varkensneuzen, hoefjes met schapevet en beloningskluifjes...
    geperste botten, dental sticks, enz

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Senna krijgt van pups af aan al bijns iedere dag een broodje
    en ze heeft nooit last van haar spijsvertering gehad

Verder krijgt ze hier na elke wandeling een koekie
    En 1x in de maand een vers bot bij de slager weg
    Heel af ent oe haal ik een zakkie varkensoren voor haar op

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat voor honden heb je als ik vragen mag
    Ik heb hier een american staffordshire terrier :D

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    2 labradors en een mengelmoes met rodesian ridgeback (foto's staa in mn album)

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mooie honden hoor! :D

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    mwoi, zo groot zijn die niet (vriendin van me heeft een Deen en een Bulmastiff, díe zijn pas groot ;) ). wel leukerds trouwens!

maar hoeveel geef je ze wel niet dan? onze hond krijgt 1x per dag een pensstaafje ofzo, en wel wat koekies tussendoor, maar niet de hele dag door vanalles. ze krijgt 2x brokken, en daar moet ze het eigenlijk op doen; de extra's zijn extra, geen voeding natuurlijk!

tuurlijk vier je meer met 3 honden, maar vind 150-200 euro per maand echt waaaaaanzinnig veel. :oops:
    wel slim dat je het dan nu goedkoper kunt vinden. rendabele zaak in jouw geval. :)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vind het ook erg veel
    Mijn hond komt niks te kort maar krijgt zeer zeker niet elke dag een bot ( is ook niet nodig doet er wel en week mee)
    Varkensoren ben ik niet wild van dus zou dat sowieso al niet veel geven.
    En euh hier een hond die geen brokken eet maar pens en diner ( en hij stinkt niet uit zn bek)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    En brood zijn de meningen over verdeeldmijne krijgt ook wel eens een volkoren boterham.
    En euh vroeger aten de honden met de pot mee en werden ook oud dussssss

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat is ook zo
    Mijn eerst hond waar ik mee opgegroeid ben
    At meer mee van tafel dan haar eigen brokken...en die is 11 geworden

En de eerste hond van mijn vriend hetzelfde en die is 16 geworden

Deel Deze Pagina