Ach ach ach...Holier than thou.. Mijn oudste dochter is toen ze 2,5 was van de trap gevallen. Ik keek 1 seconde niet en had het hekje open laten staan. Dus eigenlijk verdien ik het niet om moeder te zijn. Slecht!
Peque ik begrijp wat je bedoelt. Maar als het zand wat er bovenop al op onverklaarbare manier terrecht is gekomen. Kan die pluk haar er ook zo ingegooid zijn net zoals dat zakje chips. Hopelijk is hij echt onder dat laagje.. Vooralsnog volg ik de media. Maar heb idd mijn eigen ideeën en gedachtes..
Nu allemaal tegen @Popie aan gaan lijkt me ook niet nodig. Er zijn er meerdere (inclusief ikzelf) die twijfels geuit hebben.
@Popie wauw, waarom stap je niet op het vliegtuig en ga je die mensen daar even vertellen wat ze hadden moeten doen en geef die ouders dan ook meteen even op hun kop als je daar toch bent....
19:20 Mogelijk nog minder dan halve meter Op dit moment kan het nog minder dan 50 centimeter zijn dat de mijnwerkers verwijderd zijn van Julen, zegt La Vanguardia. Er volgen mogelijk beslissende minuten, schrijft de krant, om de uitkomst te kennen van een reddingsactie die zondag 13 januari begon. Dat was de dag dat de tweejarige jongen in de put viel. Gekopieerd van Belgische site
Maar dit is dus speculeren. Hou het bij gedachtes. Dat is echt een advies. Als iemand dit over mij en mijn kind zou schrijven dan zou ik je dat nooit vergeven.
@babyhope niet alleen aan jou gericht hoor maar ook voor ons allemaal. Zou vreselijk zijn als die mensen zulke berichten achteraf lezen en horen.
Het is maar welke media je volgt, (wbt dat "onverklaarbare manier" welke bronnen zijn dat? ) maar belangrijker nog, de guardia civil is ervan overtuigd dat hij er wel onder zit.
Het is ook een vreemd verhaal/ongeluk. Maar lijkt me eerst dat ze Julen eruit moeten halen voordat er verder gekeken wordt naar wat er precies gebeurd is. Dat heeft nu prioriteit. En indd we zijn er niet bij geweest
Ik hoor het hier van vrienden op de app. Dat ze het op Facebook hadden gezien dat iemand had gezegd dat ze het op Spaanse tv had gezien. Maar het lijkt me nogal sterk aangezien ze 20 minuten geleden nog 50 cm moesten graven...