Ik vind het logischer dat het kindje niet stil is blijven liggen als hij nog leefde. En dus steeds dieper weg is gezakt. Als een hamer stil komt blijven te hangen blijft hij stil hangen. Maar het is wel een bizar verhaal. Ben ik met je eens.
Ik woon in Spanje en volg het nieuws ook op de voet. Het verhaal klinkt inderdaad best raar maar will liever niet speculeren.
Worden er daar nog andere berichten gegeven? Ik vind het verhaal steeds vreemder worden. En ja, wat is waarheid. Ik hoop gewoon dat het ventje niet daar in zit maar ja, als hij er niet in is gevallen, waar is hij dan? Las weer ergens dat hij niet aan het spelen was, maar juist een wandeling aan het maken was met ouders. We kunnen niets meer dan afwachten.... brrr vreselijk
Eerst maar eens afwachten of ze hem vinden. Snap het enorme speculeren niet zo. Die ouders snappen toch ook wel als ze de boel bedonderen dat dat boven komt. Ik vind het een hele domme manier om je kind ‘kwijt’ te maken als dat al gebeurt zou zijn.
Dat is het absoluut maar misschien "hoopte" ze dat hij niet meer te vinden zou zijn en ze het zouden opgeven met zoeken.... Ik weet het niet. Wat het belangrijkste is is dat dat jongentje wordt gevonden in de put of ergens anders als hij maar gevonden wordt.....arm ding
De laatste berichten van een uur geleden zijn dat ze denken nog circa 48 uur nodig te hebben om bij Yulen te kunnen komen.
Dat overleefd hij nooit. 4 dagen zonder drinken is niet te doen. Als hij überhaupt nog leefd. Arm ding
Hij wordt al 4 dagen vermist.. Als dit maar goed gaat ik blijf hopen op een wonder! Zo verschrikkelijk voor zo'n kleine en ook voor zijn ouders. Die hebben al een kind verloren iedere keer als ik er aan denk, schieten me tranen in mijn ogen... Pfff echt geen woorden voor....
Laatste nieuws is dat ze haren hebben gevonden in de put en dat die inderdaad van Yulen zijn. De vader was trouwens bezig met het maken van paella buiten, (iets wat daar heel normaal is, met de hele familie zondag een paella maken buiten op het platteland) en toen moeder naar haar werk moest bellen heeft zij vader gevraagd even op te letten op het jongetje. Hij moest even iets pakken en in die tijd is het jongetje weg gelopen en gevallen. Dus niets van dat hij tijdens een wandeling verloren is.
dmv een georadar is er een holle ruimte van 15 meter gevonden onder in de put. Ik vrees voor het ergste maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het lijkt me zo extra ingewikkeld als iets gebeurd door oa onoplettendheid van de ene ouder (terwijl de andere ouder weg was) geldt ook voor verdrinking bv, hoe vergeef je het je zelf en je partner? Hoe kom je hier samen uit?