Omg wat verschrikkelijk dit!!! Allebei je kindjes verliezen in zo'n korte tijd. Wordt er gewoon misselijk van. Afschuwelijk dit!! Hoop zo dat hij niet heeft geleden. Rust zacht lieve kleine Julen!!
Het was zo te verwachten maar die hoop op toch een wonder wat een slag voor die ouders nu ze definitief horen dat ze hun kindje echt kwijt zijn. Wat een vreselijke weken wat zal er veel in hun omgaan,
Rust zacht kleine julen. Ik vind het vrezelijk voor je dat jou en je familie dit is overkomen. Om 9 uur in de ochtend is er een persconferentie lees ik net.
Mijn hart huilt.. Rust zacht, kleine man.. Ik hoop ook dat hij niet lang heeft geleden Arme ouders, wat een drama, hoe kunnen ze dit ooit verwerken? Diep, diep respect voor de reddingsmedewerkers..
Oh wat erg. Iedereen vreesde het al maar je blijft toch hoop houden. Arm ventje en arme ouders... hoe moeten zij dit ooit verwerken? De zoektocht is nu ten einde, de hele wereld draait straks gewoon weer verder terwijl die van hun gezin tot stilstand is gekomen. Rust zacht Julen, ik hoop dat je niet hebt hoeven lijden.
Ik had niet anders verwacht.. Maar hemel.. mn hart draait er van om en ik ben dr misselijk van.. tranen over mn wangen.. lief klein mannetje..
Ik kan alleen maar zeggen; EINDELIJK! Als ik zie hoeveel impact het heeft op mij, laat staan op zijn ouders etc. Het drama is voorbij, ze kunnen nu gaan rouwen... Rust zacht klein manneke, hoop dat je niet lang alleen hebt moeten zijn daar en dat je heel snel een sterretje mocht worden
Rust zacht klein mannetje Hopelijk heb je niet lang hoeven te lijden Die gedachte zou echt ondragelijk zijn voor de ouders. Echt vreselijk. Geen woorden voor.
Hopelijk worden de ouders vanaf nu met rust gelaten om afscheid te nemen en te rouwen... Rust zacht klein ventje
Arme Julen, arme ouders, hoe moeten ze hier nooit overheen komen. Het enige waar je nog op kan hopen is, dat ze straks kunnen aantonen dat hij vrijwel direct overleden is....