Geen woorden voor. Gewoon te veel verdriet. Arm kind, arme familie. Wat een gruwelijk drama. Julen, rust zacht klein kindje.
De gedachte dat hij misschien nog heel bang en alleen is geweest vind ik intens triest. Het enige wat ik nu nog hoop is dat hij niet heeft geleden
Heel triest bericht Ergens diep van binnen dacht ik al dat hij dit niet zou hebben overleefd, maar toch hou je hoop. Rust zacht klein mannetje en zoveel sterkte gewenst voor ouders. Die komen hier nooit overheen Eén wens en dat is dat ik hoop dat hij niet lang heeft geleden. Zouden ze daar nog iets over naar buiten brengen denk je ?
Ik denk dat ze wel iets naar buiten brengen maar wel summier. Zodat Julen en zijn ouders in ieder geval nog een heel klein beetje privacy hebben. De Belgische krant vermeldde dat een of ander Spaans nieuws (krant? Tv?) zei dat het er op leek dat Julen door de val is overleden. De autopsie moet daarover duidelijkheid verschaffen. Ik hoop echt dat het arme ventje direct dood was en dat de ouders in ieder geval in dat gegeven een heel klein beetje troost kunnen vinden op den duur.
Ik was dit forum aan het lezen toen net het bericht op de NOS binnen kwam. Heel verdrietig, maar gelukkig is ie gevonden.
Nou wat zeiden er veel mensen dat ze het verhaal onwaarschijnlijk vonden en wat gingen er een speculaties richting de ouders Wat verschrikkelijk voor de ouders en Julen. En alle nabestaanden. Rust zacht klein ventje
Daar dacht ik ook aan ja, maar wilde niet meteen met mijn vinger gaan wijzen naar de 'onderbuikgevoelens'. Maar zo zie je maar dat niet alles één grote samenzwering is of anders is dan het lijkt, maar dat er soms ook gewoon verschrikkelijke ongelukken gebeuren die niets anders dan verdrietig zijn.
Ik vond het al een heftige nacht, schrok regelmatig wakker. Hoe moet dit voor de ouders zijn. Hoe kan je dit verwerken? 2 kinderen verloren. Ik hoop zo dat ze kunnen aantonen dat hij direct overleden is.
Arm kind Vannacht nog even zitten kijken toen ik wakker werd, hij was toen al gevonden Ik knuffelde de jongens nog even goed die naast mij lagen, en kon moeilijk weer in slaap komen. ik hoop dat hij snel is overleden en niet veel heeft meegekregen van alles. Wat een trieste afloop Rust zacht kleine julen, veel plezier samen met je broer..
En dat mag toch ook gewoon? Ik vind het nog steeds een bizar verhaal. Bizarre verhalen zijn soms waar en soms niet.
Rust zacht lief klein mannetjee... En echt petje af voor de werkers en voor iedereen die zijn stinkende best heeft gedaan om julen te redden/halen.