Peuter valt in put, zoektocht nog in volle gang

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Deedee91, 14 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Mijn bericht was een beetje ondergesneeuwd maar ik vraag me het wel af. Misschien is er iets georganiseerd in Spanje? Weet iemand dat?

Springboon vindt dit leuk.
  2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik zit mij helemaal niet druk te maken. Het was een reactie op dat hier alles gezet zou kunnen worden omdat zijn ouders het toch niet kunnen lezen.

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Hier ben ik ook benieuwd naar, nog niks gevonden.

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoop dat het jochie niet lang geleden heeft.. rust zacht Julen :(

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik snap dat mensen kritisch naar nieuws kijken, en ook naar deze gebeurtenis. Juist misschien ook omdat het zó akelig is. Ik vind ook niet dat je mensen dat kwalijk kan nemen, en iedereen hier heeft zich daarin volgens mij heel netjes geuit. De vraag of je dit tegenover de ouders zou zeggen, tja, doet dat er echt toe? Ik zou het als moeder al vreselijk vinden dat er live meegdkeken kon worden naar de hele reddingsoperatie, dat vind ik echt al veel te sensationeel. Maar niemand hiet die daarover valt, dat valt onder meeleven etc. Zodra iemand een beetje twijfel uit, is het not done. Ik zou mensen laten reageren zoals ze doen, zolang dat zonder schelden, verwensingen etc etc gaat. Iedereen reageert anders op dit soort akelige gebeurtenissen.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Precies, ik vind het elke minuut wachten op updates hier ook sensatiezoeken, maar dat noemt men meeleven.

Anouk2005, SAARC, Madelie en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vond dat ook bijzonder om te lezen dat sommige mensen zelfs de wekker wilde zetten.

Anouk2005, Evanesco, Madelie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Die live stream had voor mij ook echt niet gehoeven heb ik ook niet naar gekeken. Ik zou dat als ouders zijnde ook niet gewild hebben....

Leuk wanneer een olifant in de dierentuin moet bevallen maar bij een reddingsactie van een klein jongetje een live stream.....Nee voor mij niet

amdaa en Huismuisie vinden dit leuk.
  9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik heb in stilte gevolg en ben halverwege de discussie gestopt met lezen...vind het ontzettend verdrietig dat er over het lichaampje van een onschuldig kind zo’n discussie kan ontstaan.

Op Facebook ook al van die misselijkmakende reacties van mensen die over van alles twijfelen en het zo nodig moeten uiten.
    Kan dat gewoon echt niet begrijpen.

Noem mij dan ook maar een naïeveling...tot het tegendeel bewezen is ga ik er vanuit dat dit echt een tragisch ongeluk is.

Rust zacht klein mannetje.
    Hopelijk ben je weer samen met je broer ❤️

Bellybell, Zoe123, rijo en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Rust zacht klein mannetje ❤️
    Respect voor de reddingsmedewerkers die zo hard gewerkt hebben.
    Wat een verdriet moeten deze ouders hebben :(

11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Ik heb dat ge-post. Maar dat was natuurlijk niet serieus...

12. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    We kunnen allemaal wel wijzen naar elkaar, wie wel of geen respect toont.
    Maar tegenwoordig zit de media bovenop alles wat er in de wereld gebeurd en zijn er de middelen om dit heel gemakkelijk bij de mensen op hun scherm te krijgen. Een ieder maakt zelf de keuze in wat hij wel of niet interessant genoeg vindt om te volgen. In dit geval wordt er bij veel mensen interesse, nieuwschierigheid en medeleven opgewekt. Door wat voor reden dan ook. In mijn geval is dat omdat ikzelf kinderen heb, ook in de leeftijd van Julen. Dat mensen dit willen volgen, kan niemand kwalijk genomen worden. Het is immers breeduit in de media.

Daardoor ook logisch dat mensen een mening vormen.. al is het soms beter om die gewoon even voor je te houden ipv in de rondte te gaan schreeuwen wat je er wel niet van vindt. (Ik doel vooral op de tenenkrommende reacties op andere social media)
    Maar dat zal altijd wel zo blijven. (Social) media brengt snel en laagdrempelig nieuws bij mensen thuis en een mening vormen is menseigen.

Iedereen maar gewoon in z'n waarde laten en stoppen met wijzen naar elkaar is nog de beste optie denk.

MelMel en Roos123 vinden dit leuk.
  13. Ilona0

Ilona0 Actief lid

22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Hoe zou je het zelf gevonden hebben als dit jouw kind was overkomen en mensen uiten hun mening op deze manier naar jullie toe? Kun je dit erbij hebben naast het verdriet om je kind? Ik denk van niet. Iemand is in mijn optiek onschuldig totdat het tegendeel zich bewezen heeft. Als blijkt dat de ouders zelf verantwoordelijk is voor zijn dood bestaat er nog genoeg ruimte voor het aansnijden voor dit onderwerp en discussie!

14. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Rust zacht Julen! ♥

15. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Dankje :)

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
  17. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Maar waar lees jij dat ik dat heb gezegd? Het enige feit is, dat hij niet meer levend in de put werd aangetroffen. En de rest laat ik graag over aan de experts

18. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik vind het diep en diep triest nieuws. Toch ergens wat ‘opluchting’ dat het arme kleintje waarschijnlijk in een keer dood was. Beter dan een martelgang van 13 dagen met zo veel angst en pijn en weet ik veel allemaal. Die arme ouders. Zo vreselijk. Hoe moet je hier ooit overheen komen? Twee keer een kind verliezen....

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
  20. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig en dat was eigenlijk te verwachten toen er geschreven werd dat hij 71 meter met snelheid op de grond terecht is gekomen. Arm manneke

Deel Deze Pagina