peuter valt in vijver bij ons in het dorp

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door music4life, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ben blij dat we geen vijver hebben...

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat vreselijk zeg...moet er niet aan denken om mijn kleine mannetje in een vijver te zien liggen...afschuwelijk..hoop dat ie er weer boven op komt!

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Verschrikkelijk zeg!!!

Wij hebben ook een vijver, een diepe van 2,5 meter diep ongeveer, en wij hebben het gelukkig ook goed afgeschermd.....liggen grote ijzeren rekken op, maar dan nog zou ik mn mannetje geen minuut alleen buiten laten!!!!!
    Veel te bang dat er alsnog iets gebeurt!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn man wilde een vijver in de tuin van ons nieuwe huis.
    NOOIT!!

Hopelijk komt het mannetje erbovenop.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook geen vijver...ik heb in 2005 een verdrinking van dichtbij meegemaakt, arm kindje van 21 maanden...even alleen.... nee, vreselijk dat beeld!
    Ik heb t niet zien gebeuren maar was wel een kindje van een bekende van mij, ben ook naar de begravenis geweest maar voor mij nooit een vijver.
    Ik heb in ons nieuwe huis wel water aan de overkant, kunnen oudere kindjes in staan en mijn zoon komt al helemaal niet alleen buiten natuurlijk!

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @musicforlife weet jij het het is afgelopen?

7. music4life

music4life Niet meer actief

het jongentje is thuis hoor! levend en wel gelukkig maar

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ohh wat fijn dat het jongentje weer thuis is! is er al duidelijk of hij er iets aan overhoud??

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow, wat een goed nieuws zeg! Ik hoop dat 'ie er niks aan over houdt, maar hij is iig thuis, dat is al heel wat!

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    pffff gelukkig maar
    en het is vaak zo dat een kind niet in eigen vijver valt maar juist bij een ander waarvan de vijver niet afgeschermd is

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Vreselijk idd voor dat kleine mannetje, hoop dat hij niet de rest van zijn leven gehandicapt is hierdoor, mocht hij al in leven blijven. :(

Ik vind het echter ook de verantwoordelijkheid van de ouders om als je kleine kinderen hebt, zo'n vijver in je tuin af te schermen of weg te laten halen! Dit had niet hoeven gebeuren natuurlijk. :( Triest triest triest. Toen wij hier kwamen wonen hebben wij ook als eerste de vijver laten dicht storten!

Deel Deze Pagina