Hoi meiden, Weer een nacht geen oog dicht kunnen doen van de lage rugpijn.. dit is mijn eerste zwangerschap en al voor mijn NOD kreeg ik met vlagen last van best wel heftige lage rugpijn. Ik herkende het gevoel enigzins, meestal als ik ongesteld wordt voel ik ook mijn onderrug maar nu ongeveer 10 keer zo heftig Ik lees dat wel vaker vrouwen hier last van hebben in het begin van de zwangerschap maar ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken. De pijn is vooral s’nachts juist heel erg wanneer ik lig en moet er echt van huilen. Overdag komt en gaat het met vlagen. Verstandig om naar de huisarts te gaan of dit normaal? Iemand ervaring hiermee? Knuf
De pijn onderrug komt er vaak voor in het begin van een zwangerschap. Soms wat heftiger dan normaal. Maar zoals jij het beschrijft zou ik het wel even bespreken met de verloskundige.
Ik zou het ook bespreken met verloskundige of huisarts, misschien heeft dit behalve zwangerschap nog een andere achterliggende oorzaak. Ik ben wel bekend met stekende pijnen snachts, maar bij mij is het vooral in mn borsten