onze dreumes van 17 maanden is altijd een goede eter geweest. Nu de laatste paar dagen weigert hij alles en krijg ik er weinig in (geen brood, fruit, koek enz). Het enige wat hij wel doet is goed drinken (diksap en melk) waarschijnlijk omdat dit koel is, hij heeft namelijk veel last van doorkomende tandjes/kiezen. heeft iemand hier ervaring mee? en wat zou ik hem nog kunnen geven?? ik word een beetje wanhopig want hij moet toch wel eten zou je zeggen... Verder is hij wel gewoon vrolijk .
Toen ze hier kiezen kregen, aten ze ook zo slecht. Ik maak dan soep, met gewoon allerlei groenten, vis en aardappel bijv. Dat ging er veel makkelijker in. Verder je gewoon niet al te druk maken, het gaat echt weer over.
herkenbaar. hier is het gewoon weigering want ik merk niet dat er kiezen doorkomen. op dit moment heb ik nog zoiets van "wil je niet, pech hebben, dan eet je maar niet". Maar ze kan het ook wel hebben als het wat langer gaat duren ga ik kijken of ze pap ofzo wil. het zal wel een fase zijn. Als je denkt dat het echt door tanden komt, probeer wat anders te geven, misschien pap ofzo. Zachte dingen.
Ze overleven op erg weinig hoor! Als ze blijven drinken redden ze het prima. Probeer idd soep, want wss heeft hij gewoon last van z'n mondje. Misschien knijpfruit proberen? Als het echt gewoon weigeren is, dan duurt het wat langer soms, maar uiteindelijk leren ze het echt wel hoor!
Onze zoon eet al maanden heel erg slecht. Ze zeiden tegen mij ook dat dit een fase was maar hij eet wel al 3 a 4 maanden slecht. Hij is mij vorige week weggevallen en toen heeft hij vanaf woensdag niet meer gegeten hij heeft nu ab kuur en nu begint hij weer wat te eten. Maar kijk het niet te lang aan. Mijn zoon kwam in viceuze cirkel terecht. HIj at niet, gebruikte heel veel energie en had ijzer te kort en is misschien daarom wel weggezakt omdat zijn lichaampje het niet meer an kon.