moe

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kikker28, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Ik heb een probleempje: mijn dochter ivan 3,5 jaar is de laatste tijd altijd maar moe, heel veel met haar duim in haar mond, en als we buiten lopen is het mopperen dat ze naar huis wil, ze is dan al moe na een paar meter. Ze heeft ook echt wallen onder haar ogen, en is erg witjes.
    Ze gaat tussen 6.15 en 6.30 al naar bed, dan valt ze ook echt om van moeheid. en is 's morgens om 7.00 klaar wakker, soms nog eerder. Maar om 9.00 zit ze al weer met haar duim in de mond.Dit past echt niet bij haar, in uitgeruste toestand is het net een wervelwind die niet stil kan zitten. Tussen de middag weigert ze pertinent, dit krijg je echt niet voor elkaar, tussen de middag speelt ze wel een uur op haar kamer, voor haar rust.
    Wat moet ik hier mee, hoort het bij deze tijd, of moet ik actie ondernemen?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou dit zeker even aan de huisarts voorleggen want het lijkt mij niet echt goed.

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mijn dochter heeft dit ook gehad, vreselijk moe ze vroeg zelfs 's avonds mag ik alsjeblieft naar bed. :rolleyes: Bij haar zijn haar neus- en keelamandelen geknipt, die waren extreem groot en sindsdien heeft ze zeker twee uur minder slaap nodig per dag. Misschien heb je er wat aan, zou zeker langs de huisarts gaan. Kan ook iets van bloedarmoe zijn? ofzo

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hier nog een meisje wat erg moe is. Ze gaat tussen 6 en 7 uur in de avond naar bed. De volgende morgen is ze dan ook tussen 6 en 7 weer wakker.

Om 9.00 of 09.30 wil ze fruit en zegt ze dat ze naar bed wil. Ze slaapt dan 4 tot 5 uur aan een stuk door.

Ik vind dat best veel. Ze ziet er ook witjes uit en is door haar vermoeidheid erg "lastig".

Voor maandag een afspraak staan bij de huisarts, omdat ik dit niet normaal vind.

5. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hier inderdaad ook erg moe, hangt op de bank met haar duim in de mond, dat zijn we helemaal niet gewend. Het is normaal echt een springveer van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
    Het is nu ook iedere keer klieren en gauw huilen, ook dat kennen we niet.
    Ik maak me echt wel zorgen

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien heeft ze een ijzer tekort ik zou zeker met haar naar de ha gaan.
    Sterkte.

Deel Deze Pagina