hoe ligt een 3 delig matras?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lyso, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi,

Wij zijn (veuls te vroeg ;)) een beetje aan eht kijken voor een volgend bedje van ons moppie. en ik heb een hele mooie gezien bij ikea. ze hebben hem al een tijdje in het assortiment, en aangezien wij over een paar maanden een loge krijgen, overwegen we hem maar alvast te kopen, zodat eerst die loge er een paar nachtjes in kan, en volgend jaar mijn meisje. Het is een mee groei bedje, die in 3 stappen vergroot kan worden. Ze hebben ook bijpassende matrassen bij, die dus uit 3 delen bestaat. Maar nu vroegen wij ons af, a kan uberhoubt een volwassenen, gewichtstechnisch in zo'n bed? (grootste stand is 2m dacht ik) en B ligt dat een beetje? zo'n 3 delig matras? heb je geen last van de naden? Ik weet niet zeker of dit het goede topic is, maar ander shoor ik het wel :)
    Hoop dat jullie wat ervaringen hebben!
    groetje

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ons meisje van 4 ligt er al 2 jaar o en is prima. De kleinste stukken zitten achter aan het bed. Dus daar merk je nix van. Ook heb je nauutrlijk een hoes erom heen. Wat ons betreft prima.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Onze dochter slaapt er ook op, maar dan alleen het grootste deel. Mijn moeder heeft er in september een paar nachten op geslapen en ze heeft prima geslapen. Het ligt dus gewoon prima! Het grootste deel van je lijft ligt ook op het grootste deel 1.35 m volgens mij en dan nog 2 stukken om aan de 2 meter te komen.

Deel Deze Pagina